شناسهٔ خبر: 15105539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رامسر خبر داد

برگزاری یادواره شهدای منا در رامسر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رامسر از برگزاری یادواره شهدای منا در مصلی جوادالائمه شهرستان رامسر خبر داد.

صاحب‌خبر -

جهانگیر خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرستان رامسر از دیدار با خانواده‌های شهدای منا خبر داد و اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سالروز شهدای منا و فاجعه تلخی که در اثر بی‌مسؤولیتی و کم‌توجهی رژیم آل‌سعود در سال گذشته شاهد آن بودیم، برای ادای احترام به خانواده این عزیزان، دیدار با خانواده‌های شهدای منا را در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در ایام شهادت این مظلومان باید مراسم‌های متعددی برگزار شود تا یاد و خاطره این عزیزان همیشه زنده باشد، اظهار کرد: علاوه بر برگزاری مراسم‌های متعدد در سطح ملی و استانی در شهرستان رامسر نیز برنامه‌های متعددی برای برگزار خواهد شد که دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری یادواره بزرگ و برنامه‌های دیگر که تا پایان شهریورماه برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامسر  اشاره به اینکه استان مازندران 48 شهید منا و شهرستان رامسر نیز دارای هشت شهید منا است، گفت: برنامه یادواره شهدای منا به صورت استانی در شرق و غرب مازندران برنامه‌ریزی شد که در شرق استان، شهرستان قائم‌شهر میزبان این یادواره بود و در غرب استان، شهرستان رامسر در تاریخ 18 شهریور در مصلی جوادالائمه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری یادواره دیگری توسط خانواده شهدای منا نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این مراسم‌ها یاد و خاطره شهدای منا را گرامی بداریم.

انتهای پیام/86039/ذ20

نظر شما