به گزارش «نسیم آنلاین»، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: در راستای کیفی سازی و بهبود خدمات انتظامی، طرحی در دست نهایی شدن است که فرایند چرخه رسیدگی در کلانتریها به روش الکترونیکی و پیامکی به اطلاع شاکی خواهد رسید.
وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای این پلیس در جهت بهره مندی بیشتر از فناوری و اصلاح فرایندهاست، افزود: در این راستا، به منظور بهبود خدمات انتظامی، تسهیل در امر رسیدگی به پرونده ها و افزایش رضایت مندی مردم، با استفاده از سامانه "ثبت شکایت" در کلانتری ها، ظرفیت اطلاع رسانی به روش "الکترونیکی" و "پیامکی" فعال می شود.
جانشین پلیس پیشگیری ناجا اضافه کرد: در طی فرایندها و مراحل انتظامی، پرونده های مطروحه در مرحله رسیدگی در کلانتری به اطلاع شاکی خواهد رسید.
سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: فعال شدن این سیستم موجب تسریع در رسیدگی، افزایش رضایت مندی مردم و کاهش حجم مراجعات حضوری ارباب رجوع به کلانتری ها می شود. این روند ضمن تسهیل در امور، در ایجاد و ارتقاء اعتماد عموم به حوزه انتظامی موثر است.
∎