شناسهٔ خبر: 15095561 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

راه فراری که هاشمی از آن استفاده نکرد!

صاحب‌خبر -

خبرنامه دانشجویان ایران: در اسفند ماه بود که توئیتر هاشمی نوشت"دنیای فردا ،دنیای گفتمان هاست نه موشک"رهبری در یک دیدار عمومی فرمودند"اگر این حرف از روی آگاهی است خیانت است اما اگر از سر ناآگاهی وسهو است بحث دیگری است".هاشمی به بخش دوم سخن رهبری چسبید و اعلام کرد من خودم مسول جنگ بودم و اصلا در جریان این پست نبوده ام وحتی بحث برخورد با فرد خاطی طرح شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت:

«در اسفند ماه بود که توئیتر هاشمی نوشت"دنیای فردا ،دنیای گفتمانهاست نه موشک"رهبری در یک دیدار عمومی فرمودند"اگر این حرف از روی آگاهی است خیانت است اما اگر از سر ناآگاهی وسهو است بحث دیگری است".هاشمی به بخش دوم سخن رهبری چسبید و اعلام کرد من خودم مسول جنگ بودم و اصلا در جریان این پست نبوده ام وحتی بحث برخورد با فرد خاطی طرح شد.

اما دیروز که علت توسعه ژاپن و المان را محرومیت از نیروی نظامی دانستند دوباره دم خروس بیرون زد و همان توئیت با ادبیاتی دیگر عنوان شد وبخش اول حرف رهبری توسط خود  هاشمی تایید شد.راز توهمی ادغام ارتش وسپاه بعداز جنگ نیز همین تراوشات بوده است که امام با تیز بینی مانع شدند.در باره توسعه این دوکشور بعداز جنگ جهانی دوم چند نکته  مهم است که احتمالا هاشمی نمی داند.

1-محرومیت این دو کشور از نیروی نظامی ارادی نبود بلکه تحمیلی بود. وبه همین دلیل تجاوز به زنان ژاپنی در جزیره اکاوا  توسط سربازان آمریکایی به مثالی جهانی تبدیل شده است.المان نیز انبار زباله های هسته ای امریکا به خاطر آن شکست تاریخی است.

2- اگر منابع مالی عامل توسعه است که باید عربستان و قطر و کویت توسعه یافته تریت کشورهای جهان باشند.

3- رمز توسعه این کشورها نخوردن از زیر زمین وتکیه اجباری برخلاقیت است اکثر کشورهایی که ثروت اماده دارند از توسعه عقبند چون تهدید اقتصادی خلاقیت انان را کلید نمی زند.

4-این کشور ها تفکر توسعه را قبل جنگ نیز داشتندو اجرا کردند.تفکر باجنگ از بین نمی رود لذا تحقیر نظامی را با اقتدار اقتصادی پاسخ دادند.انان فرزند همت خویشند.»

 

نظر شما