به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه راهور گفت: توصیهای كه برای مسوولان در حوزه شهرسازی و راهسازی و نگهداشت راه ها داریم این است كه به غیر از مناطق حادثه خیزی كه شناسنامهدار هستند و برای آنها برنامههای كوتاه مدت و بلندمدت وجود دارد، مناطقی را كه مستعد تصادفات هستند و به عنوان منطقه عاری از خطر شناخته شدهاند را هر چه سریعتر شناسایی كنند.
سرهنگ حمیدی در ادامه توضیح داد:در حاشیه راه این گونه مناطق، موانع و اختلاف سطحهایی وجود دارد. اختلاف سطحهایی كه باعث میشود اگر راننده از مسیر خود خارج شد، دیگر زمان برگشت و جبران برایش امكانپذیر نباشد؛ این مناطق باید شناسایی شوند و با اقداماتی در جهت ایمنسازیشان، جلوی تلفات را بگیرند.
رییس پلیسراه راهور ناجا در پایان تاكید كرد:جاده باید بخشنده باشد و خطای راننده را ببخشد، نه اینكه یك خطای راننده در جاده تبدیل به آخرین خطای او و غیر قابل جبران شود.
انتهای پیام/
∎
سرهنگ حمیدی در ادامه توضیح داد:در حاشیه راه این گونه مناطق، موانع و اختلاف سطحهایی وجود دارد. اختلاف سطحهایی كه باعث میشود اگر راننده از مسیر خود خارج شد، دیگر زمان برگشت و جبران برایش امكانپذیر نباشد؛ این مناطق باید شناسایی شوند و با اقداماتی در جهت ایمنسازیشان، جلوی تلفات را بگیرند.
رییس پلیسراه راهور ناجا در پایان تاكید كرد:جاده باید بخشنده باشد و خطای راننده را ببخشد، نه اینكه یك خطای راننده در جاده تبدیل به آخرین خطای او و غیر قابل جبران شود.
انتهای پیام/