به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام پستبانکایران، این بانک با ایجاد غرفه در این نمایشگاه و استقرار کارشناسان مدیریت شعب خراسان رضوی و ادارهکل روابط عمومی، نمایندگان باجه نمایندگی خدمات بانکی، بورس و بیمه تجارتنو در غرفه ضمن معرفی خدمات و عملکرد مجموعه بانک، پاسخگوی سئوالات بازدیدکنندگان و شرکتکنندگان هستند.
همچنین پستبانکایران با استقرار یک دستگاه خودپرداز(ATM) و ایجاد شعبه مجازی در این غرفه اقدام به ارایه خدمات متنوع بانکی به بازدیدکنندگان کرده است.
غلامرضا حسنزاده مدیر شعب پست بانک خراسان رضوی نیز با حضور در این نمایشگاه و بازدید از غرفه بانک در گفتگویی به تشریح اهمیت حضور پستبانکایران در این نمایشگاه، معرفی تواناییها و شایستگیهای آن به ویژه حضور در مناطق روستایی و دورافتاده پرداخت و گفت: علاوه بر معرفی دستاوردهای بانک، خدمات جدید نیز به صورت گسترده در بخشهای مختلف به بازدیدکنندگان معرفی میشود.
انتهای پیام