به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در این نماشگاه 50 شرکت داخلی و 30 شرکت کننده خارجی ضمن ارایه جدیدترین کلیسیون های تولیدی خود، جدید ترین طرح های تولیدی برگرفته از فرهنگ ایرانی- اسلامی را مطرح و معرفی کرده اند.
در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران ده ها شرکت و واحد تولیدی، برترین تولیدات پوشاک شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه در قالب طرح هال و رنگ های گوناگون در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.
مهدی یکتا دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با اشاره به ویژگی های ممتاز امسال گفت: امسال برای نخستین بار سیستم کد گذاری بین المللی (جی اس وان) با همکاری مرکز ملی شماره گذاری ایران در نمایشگاه اجرا می شود.
وی افزود: در این سیستم که با اپلیکیشن های خاص طراحی شده غرفه داران می تواند همه اطلاعات آماری و کیفی محصولات خود را ظرف چند ثانیه به سم و نظر بازدید کنندگان برسانند و هر بازیدکننده با نصب آپ مورد نظر به محض ورود به سالن، تمامی اطلاعات دلخواه خود را بدون کمترین محدودیت دریافت کند.
وی ادامه داد: امسال 45 اکیپ از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه به 45 شهر برگزیده ایران اعزام شده و با اطلاع رسانی به خرده فروشی های لباس و جمع آوری اطلاعات آن پشتوانه قابل اعتنایی برای نمایشگاه فراهم کرده است.
یکتا خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات کسب شده از واحدهای تولیدی پوشاک متصل نبودن آنها به سیستم توزیع مشکل بزرگ این واحدها بوده که با حرکت فوق می توان امیدوار بود سهم بازار از محصولات داخلی افزایش یابد.
وی افزود: ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگی و صادرکنندگی پوشاک ارتقای سطح تولید داخلی کشور علمی کردن طرح تولید لباس داخلی کمک به توسعه اشتغال بازاریابی و افزایش صادرات و راندمان تولید داخلی مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه است.
چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک امروز تا 16 شهریورماه هر روز از ساعت 12 تا 20 در محل نمایشگاه های بین الملل تهران آماده بازدید علاقه مندان است.
فراهنگ**9338**1027
چهارمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران آغاز به کار کرد
تهران- ایرنا- همزمان با آغاز به کار چهارمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران (ایران مد) در محل دائمی نمایشگاه تهران جدیدترین برندها تولیدات و خدمات واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و دست اندرکاران صنعت پوشاک عرضه و به نماش گذاشته شد.
صاحبخبر -