شناسهٔ خبر: 15066225 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دو تونل زیرزمینی متعلق به داعش در الشرقاط عراق منهدم شد

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، دو تونل زیرزمینی متعلق به گروه تکفیری صهیوینستی داعش در منطقه الشرقاط واقع در استان صلاح الدین عراق منهدم شد و 8 تروریست در آن نیز به هلاکت رسیدند.
یکصد و پنجاه منزل در مناطق النساف و الحصی و البوحداد از وجود مین های و انواع مواد منفجره کارگذاشته شده توسط تروریست های داعش، پاکسازی شد.
ستاد تبلیغات جنگ ارتش عراق اعلام  کرد: این عملیات همچنین به کشف یک بمب و منفجر کردن کنترل شده آن انجامید . همچنین ده بمب دیگر در منطقه البوریشه کشف و خنثی شد. 
همچنین نیروهای عراقی یک کارگاه ساخت مواد منفجره در شهر فلوجه که سیصد و پنجاه بمب در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند. یک کارگاه دیگر نیز در منطقه الجغیفی در استان الانبار کشف شد. یگان مهندسی تیپ 14 نیز توانست کارگاه تولید بمب و بمبگذاری خودروها را منهدم و بمب کار گذاشته شده در مدرسه ای را خنثی کند.
همچنین جنگنده های ائتلاف بین المللی هشت تروریست را در ناحیه الشرقاط شمال استان صلاح الدین به هلاکت رساندند. ستاد تبلیغات جنگ افزود: این جنگنده ها با هدف قرار دادن دو تونل زیر زمینی در منطقه ناصر در ناحیه الشرقاط، شماری از تروریست های داعش را که در آن مخفی شده بودند به هلاکت رساندند.

نظر شما