شناسهٔ خبر: 15065032 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

روی خط خبر/ نیمی از برق مازندران قطع شده بود

مدیرعامل برق استان مازندران برآورد اولیه از میزان خسارات توفان به شبکه برق رسانی این استان را ۶ میلیارد تومان ذکر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، قاسم شهابی، مدیرعامل برق مازندران اعلام کرد آسیب های توفان دیروز امروز بطور کامل ترمیم می شود.

شهابی با بیان اینکه در همان ساعات نخست توفان حدود نیمی از کل برق استان قطع شد بوده، اظهار داشت: بیشترین آسیب ها به ترتیب در قائم شهر، آمل و بابل رخ داد اما دو ساعت بعد از فروکش کردن توفان با تلاش همکاران ما نیمی از خطوط آسیب دیده ترمیم شدند.

مدیرعامل برق استان مازندران پارگی و قطع شدن کابل ها، شکستگی تیرها و سقوط ترانس ها را از جمله مهمترین علل قطع برق عنوان کرد و افزود: بیشترین خسارت در قائم شهر رخ داده است اما تا ساعت 4 بامداد امروز نزدیک به 90 درصد خطوط اصلی ترمیم شدند و اکنون برق در آنها جریان دارد.

شهابی اضافه کرد: عملیات ترمیم و بازسازی همچنان ادامه دارد و به احتمال زیاد برق روستاهای آمل و بابل تا عصر امروز وصل می شود.

مدیرعامل برق استان مازندران با اشاره به اینکه چند گروه متخصص از تهران، مرکزی، سمنان، گلستان و گیلان نیز برای کمک به همکاران مازندرانی عازم شده اند، تصریح کرد: با ادامه تلاش ها انشاالله برق قائم شهر نیز تا پایان امشب بطور کامل وصل خواهد شد.

شهابی اعلام کرد رقم خساراتی که به شبکه برق استان مازندران وارد شده بالغ بر 6 میلیارد تومان می شود.

 

دانلود

نظر شما