شناسهٔ خبر: 15052102 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گرانی تبلیغات شهری، تهیه کننده «آبنبات چوبی» را به دردسر انداخت

علیخانی گفت: پرداخت هزینه بالای بیلبوردهای شهری از عهده ما خارج است و اگر بتوانیم دسترسی خوبی در این زمینه داشته باشیم، به فروش بالاتری خواهیم رسید.

صاحب‌خبر -
تبلیغات شهری ما به علت گران بودن،ضعیف است
عبدالله علیخانی تهیه کننده «آبنبات چوبی» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما   گروه فرهنگی   باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در خصوص فروش «آبنبات چوبی» تا به امروز گفت: در مجموع خواسته ما را برآورده نکرده است اما وضعیت بدی هم ندارد و روز به روز در حال بهتر شدن است.

وی افزود: اگر مردم همت کنند فروش ما بهتر هم خواهد شد. البته این موضوع منوط به تبلیغات بیشتری است که متاسفانه در مورد آگهی‌های شهری ضعیف عمل کردیم و آن هم به دلیل هزینه‌های گزاف است.

علیخانی ادامه داد: بیلبوردهای شهری از 30 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان است که از عهده ما خارج خواهد بود و اگر بتوانیم دسترسی خوبی در این زمینه داشته باشیم، به فروش بالاتری خواهیم رسید.

این تهیه کننده افزود: در حال حاضر به بیلبوردهای فراوان و بعضا مجانی دسترسی پیدا نمی‌کنیم مگر اینکه مانند برخی‌ها از رانت‌های دولتی استفاده کنیم.

علیخانی با اشاره به نقش رضا عطارن در فروش «آبنبات چوبی» بیان کرد: بدون شک حضور رضا عطاران تاثیر مستقیمی در فروش این فیلم تا به این لحظه و تا انتها دارد. اما باید این را نیز در نظر داشت که مخاطبان عطاران را در فیلم طنز بیشتر دوست دارند اتفاقی که در این فیلم نیفتاده و به خاطر متفاوت بودن نوع اثر، در نقشی جدی بازی می‌کند که قدر مسلم در فروش تاثیر خواهد گذاشت.




انتهای پیام/