شناسهٔ خبر: 15040890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

۱۱۰ عضو هلال احمر کلیبر خون خود را اهداء کردند

مسئول جمعیت هلال احمر کلیبر از اجرای طرح اهدای خون و استقبال پرشور داوطلبان شهرستان از این طرح خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سجاد حسینی در گفتگو با کلیبر خبر، با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح اهدای خون، ۱۱۰ نفر از داوطلبان عضو این جمعیت با مراجعه به پایگاه‌ خونگیری، مستقر در جمعیت هلال احمر شهرستان کلیبر خون خود را اهدا کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هدف از اجرای این طرح را ترویج و گسترش فرهنگ نوع‌دوستی و فعالیت‌های بشر دوستانه اعلام کرد و گفت: جمعیت هلال احمر با توجه به برخورداری از فضاهای اردویی و با هدف انسان دوستی، اهدای خون را از محورهای مهم کار خود می‌داند.

حسینی اظهار داشت: هلال احمر در کنار ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی امداد و نجات همواره آماده همکاری هر چه بیشتر با انتقال خون و ترویج فرهنگ اهدای خون است.

 وی گفت: در این برنامه ۱۱۰ تن از اعضای داوطلب اهدای خون به پایگاه مذکور مراجعه که همه آنان با انجام معاینات پزشکی، خون خود را که مایه ی زندگی و عشق و امید بود به بیماران و نیازمندان هدیه نمودند.

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کلیبر تاکید کرد: خوشبختانه این طرح با استقبال بسیار بالایی از سوی داوطلبان مواجه می‌شود که این بار نیز شاهد استقبال بسیار خوب این عزیزان بودیم.

kaleybarkhabar00004 kaleybarkhabar00003 kaleybarkhabar00002 kaleybarkhabar00001

 

نظر شما