شناسهٔ خبر: 15039251 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

یکی از فرماندهان تیپ عمار در سوریه:

حضور مستشاران ایرانی در کشورهای اسلامی سبب افتخار است

یکی از فرماندهان تیپ عمار در سوریه گفت: حضور مستشاران ایرانی در کشورهای اسلامی سبب افتخار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، یدالله فاطمی عصر امروز در یادواره شهدای مدافع حرم که در مسجد حضرت ولی عصر(عج) شهرستان فردوس برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم به مقابله با فتنه و جنگ نرم دشمن برویم باید برای رویارویی با این جنگ، حرفی برای گفتن و چیزی برای جایگزین کردن داشته باشیم. 

وی افزود: اگر ایران در کشورهای اسلامی مستشار داشته باشد سبب افتخار است چرا که توانسته است اتاق ‌های جنگ کشورهای اسلامی را به دست بگیرد. 

این فرمانده و مدافع حرم، خوی استکبار را گرگ صفتی دانست و تصریح کرد: استکبار بدنبال خونریزی و جنگ است و ما مسلمانان وقتی فریاد دادخواهی برادر مسلمانمان را در سوریه، عراق و افغانستان می‌شنویم باید برای کمک به آنان وارد صحنه شویم. 

فاطمی یادآور شد: اینکه ما برای دفاع از حرم عازم سوریه و شام می‌شویم به سبب دوستی با اهل بیت(ع) و دفاع از حرم آنان است. 

امام جمعه فردوس نیز با اشاره به فرا رسیدن اول ذیقعده سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و امام علی(ع)، بر ازدواج ساده و تهیه جهیزیه سبک تاکید کرد و گفت: جوانان ما با داشتن الگوهایی نظیر فاطمه و زینب(س) دیگر نباید بدنبال الگوهای غربی بروند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی افزود: تعیین مهریه‌های سنگین و جهیزیه‌های آنچنانی سبب شده که سن ازدواج بالا برود و جوانان نتوانند به راحتی ازدواج کنند.

انتهای پیام/69007/ج20/

نظر شما