شناسهٔ خبر: 15028058 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: کافه‌سینما | لینک خبر

یک موزیکال رویایی برای مبارزه با بدبینی، که به انتظارش نشسته‌ایم/ در کنفرانس مطبوعاتی "لا لا لند" چه گذشت؟+ صحبت‌های دیمن شیزل و اما استون/ ونیز 2016 در "کافه سینما"-1

کافه سینما-سرویس سینمای جهان: امروز جشنواره ونیز با نمایش موزیکال "لالالند" آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس سینمای جهان و به نقل از ورایتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از نمایش فیلم,دیمین شزل و اما استون از همکاری با رایان گاسلینگ،برداشتی مدرن از موزیکال قدیمی، دنبال رویای خود رفتن و  ترک بدبینی گفتند. گفتنی است که امروز نمایش لالا لند با تشویق گرم تماشاگران روبه رو شد.

اما استون درباره رایان گفت:« همکاری با کسی که می شناسی، اعتماد و احترام فراوان قایل هستی، شگفت انگیز است. می دانستم رایان رقص و آواز بلد است. وقتی یکبار رقص را در سالن با کسی یادبگیری؛ دیگر هرچیزی را که لازم است آموخته ای.»

لالالند ادای دین به موزیکال‌های هالیوودی عصر طلایی و  لس آنجلس به عنوان شهر رویاها است. در فیلم، رایان گاسلینگ نقش پیانیستی جز را ایفا می کند که آرزو دارد باشگاه خودش را روزی داشته باشد. اما استون نقش یک پیشخدمت را در کمپانی برادران وارنر دارد. او هم آرزوی بزرگ بازیگری در سر می پروراند.

شیزل در ادامه  اشاره کرد که: «ایده کلی فیلم، ارتباط دادن جادوی موزیکال های قدیمی در زندگی واقعی است. وقتی که همیشه اوضاع خوب پیش نمی رود. البته فیلم درباره زندگی واقعی ساخته شد.»

«ازا ین منظر لالالند به چند موزیکال موج نوی فرانسوی نزدیکتر است چرا که به زندگی واقعی نقب می زند تا به موزیکال های کلاسیک هالیوودی.»

استون گفت آنچه  فیلم  را متمایز می کند  امید، شادی و زیبایی فیلم است . لالالند درباره  دنبال رویاهای خود رفتن و رها کردن بدبینی  و رسیدن به هدف است.

بیان این جمله باعث شد تا استون از جوانان بخواهد که بدبینی را کنار بگذارند.

«جوانان خیلی بدبین شده اند. خیلی چیزها را مسخره می کنند و دست روی نقاط ضعف هر چیزی می گذارند. امیدوارم که جوانان بدبینی را رها کنند.» حرف های اما استون با تشویق تماشاگران رو به رو شد.

اما برای دیمین شیزل لالالند همیشه یک موزیکال بود حتی اگر در سکانس هایی مردم رقص و آواز نداشتند.

"فیلم قسمت های غیر موزیکالی دارد که برای من حکم موزیکال را داشت. مانند سبک و سیاق حرکت دوربین." در این لحظه  شیزل طراحی حرکت دوربین کلاسیک های هالیوودی را ستایش کرد. در ادامه  اشاره کرد که چطور با اما استون درباره ی ریتم صحبت‌ها و خواندنش گپ و گفت داشت.

سرویس سینمای جهان کافه سینما

شهریور 1395