به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، با اندک نظری به مسیر اتصال مرکز استان به قطب اقتصادی استان ( بوشهر به عسلویه ) شاهد عبور بزرگراه از تمام شهر ها یا روستاهایی هستیم که از نظر موقعیت شهری و اجتماعی از اهرم عقب بوده اند و با وصل شدن به بزرگراه سیراف یا گذراندن این بزرگراه از میان شهرشان ( البته با اصرار مسئولین خودشان ) یکی از دلایل و فاکتور های ترقی و پیشرفت را کاملا آگاهانه انجام داده اند.
اینکه شهرهایی چون بادوله، کاکی، آبدان، خورموج و ... با تلاش مسئولین و مردم این مهم را انجام داده و با سیری بر گذشته و حال آنها و با قیاسی ساده متوجه پیشرفت آنها نسبت به شهر اهرم می شوم.
ولی متاسفانه شهر اهرم در دوره مختلف مسئولیت ها، چه آگاهانه و چه از روی ناآگاهی شهر را به مشرق گسترش داده و تاسف انگیز تر اینکه در حال حاضر غرب شهر را محدود به بهشت اکبر کرده اند در صورتی که شاید تنها راه نجات از این بحران وصل شدن به بزرگراه سیراف از طریق اتصال به گادویی باشد.
مساله علیرغم درآمد زایی هایی برا شهرداری از مواردی همچون واگذاری کابری های مختلف بخصوص در حاشیه اتوبان اهرم گادویی، باعث وصل شدن گادویی به شهر اهرم و آماده شدن جهت افزایش وسعت و پیامد آن افزایش جمعیت و درآمد شهر و متعاقب آن سرمایه گذاری و بهره برداری از نیاز های سیاسی شهر در انتخابات و دیگر تصمیم گیری ها باشد که مثل چندین دوره اخیر از پیش بازنده جریانات سیاسی نباشیم ..
ادامه دارد...
کیوان تنگسیری
انتهای پیام/