شناسهٔ خبر: 14998166 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مجید نامی در نشست چهارمین نمایشگاه پوشاک ایران مطرح کرد:

بسیاری از برندهای ایرانی به دلیل کمبود فضا نتوانستند در نمایشگاه «ایران مد» حضور یابند

خبرگزاری شبستان:مجید نامی با بیان اینکه بسیاری از برندهای ایرانی به دلیل کمبود فضانتوانستند در نمایشگاه ایران مد حضور یابند،گفت:برای برگزاری نمایشگاه ایران مد تقاضای فضای بیشتری داشیم اما حمایت نشدیم.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست چهارمین نمایشگاه پوشاک ایران با حضور حمید قبادی، رییس کارگروه ساماندهی مد و لباس، مهدی یکتا، دبیر اتحادیه و تولید و صادرات، محمود نبوی رییس اتحادیه تولید و صادرات پوشاک ایران، مجید افتخاری، مدیر تولید عصر جدید، مجید نامی، عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات پوشاک ایران و شاهرخ جعفری، عضو هیئت مدیره تولید و صادرات و تولیدکننده پوشاک سلبون پیش از ظهر امروز سه شنبه 9 شهریور در معاونت هنری برگزار شد. مجید نامی، عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات پوشاک ایران و کمیته برگزاری نمایشگاه در این نشست گفت: این نمایشگاه در سالن 38B‌با عنوان ایران مد برگزار می شود، این در حالی است که تقاضای برگزارکنندگان فضایی پیش از این سالن بود، بسیاری از برندهای معتبر و تولیدکنندگان بزرگ صنعتی به دلیل کمبود فضا موفق به شرکت در نمایشگاه بشوند، شرکت هایی در این نمایشگاه حضور دارند که به صورت صنعتی در حال کار و فعالیت در زمینه پوشاک هستند و برخی نتوانستند به دلیل کمبود فضا حضور پیدا کنند. وی با انتقاد از نبود اطلاع رسانی درباره چهارمین نمایشگاه پوشاک ایران اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که وجود دارد و ما انتظار داریم برای سال های آینده برای شناسایی برندهای ایرانی از آن استفاده کنیم تبلیغات است، یکی از راه هایی که اتحادیه ها و تشکل ها پیش رو دارند برای برشناساندن برندها نمایشگاه هست، بنابراین هرچه نمایشگاه مورد توجه باشد و از فضاهای دولتی برای شناسایی استفاده کنند کمک شایانی به پوشاک ایرانی می کنند. وی خاطر نشان کرد: چهارمین نمایشگاه پوشاک ایران بخش کوچکی از توانمندی های پوشاک ایران است، نتوانستیم به دلیل کمبود فضا این نمایشگاه را با حضور گروه های بزرگتر برگزار کنیم.