شناسهٔ خبر: 14994808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی:

خواسته ما انتخاب فرماندار بومی در شهرستان قروه است/ به دنبال دریافت بودجه برای برگزاری کنگره شعر عاشورایی هستیم

علی محمد مرادی با بیان اینکه انتخاب فرماندار بومی خواسته اصلی مردم شهر می باشد گفت: فرمانداری باید انتخاب شود که کاربلد و توانمند باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر علی محمد مرادی نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور شعبان سپهر در شهرستان قروه پیشرفت های چشمگیری را به دنبال داشت اظهار داشت: برای دکتر سپهر آرزوی موفقیت دارم هر چند که وی فردی توانمند در اداره ی شهرستان قروه بود.

وی با بیان اینکه انتظار داریم هر چه سریعتر فرماندار جدید قروه معرفی شود افزود: قطعا فرماندار بومی توانمند تر از دیگر افراد خواهد بود چرا که فردی که اهل همین شهرستان باشد بیش از دیگران به شرایط جغرافیایی و فرهنگ و آداب و رسوم مردم احاطه دارد.

نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما بر حضور فرماندار بومی تاکید داریم اما فرماندار شهرستان قروه چه بومی باشد و یا غیر بومی باید با تلاش و کوشش به دنبال حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری و در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باشد.

مرادی با بیان اینکه افرادی برای تصاحب این پست پیشنهاد شده اند افزود: باید بدون معطلی فرماندار جدید شهرستان معرفی شود و فردی که این سمت را تصاحب می کند باید کاربلد و پرکار باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دیدار با وزیر و فرهنگ ارشاد اسلامی سخن گفت و اظهار داشت: برای برگزاری کنگره کشوری شعر عاشورایی به دنبال دریافت اعتباراتی هستیم تا بتوانیم این همایش را امسال باشکوه تر از سال های دیگر برگزار کنیم.

نماینده قروه و دهگلان خاطر نشان کرد: باید تلاش شود همانگونه که در سال های گذشته این کنگره با شکوه در شهرستان قروه برگزار شده است بازهم شاهد برگزاری مناسب آن در سطح شهرستان باشیم.

 
انتهای پیام/م

برچسب‌ها:

نظر شما