برخی از مسافران این پرواز که قرار بود ساعت 8 صبح امروز انجام شود در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی گفتند: مسئولان این شرکت هیچ توضیحی در ارتباط با علت این تاخیر و زمان پرواز آن به مردم ارائه نکردند.
یکی از این مسافران در این زمینه گفت: زمانی که مسافران به گیت مراجعه کردند اعلام شد که پرواز با تاخیر انجام می شود.
محمد پور افزود: اطلاعات پرواز هیچ اطلاع رسانی در این زمینه به مسافران انجام نداد و مشخصات این پرواز هم از صفحه نمایشگر حذف شد و برای پرواز مجدد و زمان آن هم هیچ اطلاع رسانی انجام نشد.
وی اظهار کرد: مسئولان مربوطه تنها به عذرخواهی اکتفا کردند در حالی که باید به مسافران توضیح می دادند مشکل چیست و چه زمانی پرواز انجام می شود.
مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: نقص فنی این پرواز زمانی که برای مسافرگیری آماده می شد و مسافران در حال دریافت کارت پرواز و انجام سایر امور مربوطه بودند مشخص شد.
حسن جعفری افزود: بر این اساس مسئولان شرکت نسبت به پذیرایی و عذر خواهی از مسافران اقدام کردند و به محض رفع مشکل برنامه ریزی برای انجام این پرواز صورت گرفت.
وی اظهار کرد: این پرواز که هواپیمای MD است در ساعت 12:20 امروز انجام شد ضمن آنکه خدمات لازم به مسافران ارائه شد.
فرودگاه مشهد بعد از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرتردد کشور است که روزانه به طور متوسط حدود 180 پرواز در آن انجام می شود.
1906 / 6053
تاخیر4،5ساعته پروازمشهد-یزدبه دلیل نقص فنی
مشهد- ایرنا- پرواز شماره 4137 مشهد - یزد شرکت هواپیمایی زاگرس به دلیل نقص فنی با بیش از 4 ساعت تاخیر حوالی ساعت 12:30 روز سه شنبه انجام شد.
صاحبخبر -