شناسهٔ خبر: 14990751 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نگاهی به صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

71549

رسمی شدن قرارداد پاکو آلکاسر از عنوان‌های مهم روزنامه‌های ورزشی اسپانیا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، باشگاه بارسلونا امروز(سه شنبه) امضای قرارداد با آلکاسر را به صورت رسمی اعلام می کند. در ادامه نگاهی داریم به عناوین مهم روزنامه‌های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به لاپورته بازیکن جوان فرانسوی اختصاص دارد. یولن لوپتگی قصد دارد این بازیکن را به تیم ملی اسپانیا فرا بخواند. اسپانیا می‌خواهد بازیکن جوان اتلتیک بیلبائو را به ملیت خود در آورد. فرانسه یک ماه فرصت دارد نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

صحبت های لوکا مودریچ از عناوین این نشریه است. هافبک کروات رئال مادرید گفت: ماموریتم در این است که تا  وقتی که مرا بخواهند در مادرید بمانم.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به آلکاسر اختصاص دارد. بازیکن والنسیا دیروز برای انجام تست‌های پزشکی به بارسلونا سفر کرد و امروز منتظر رسمی شدن قراردادش است. او اکنون در مادرید حضور دارد و در کنار تیم ملی است. هفته آینده مراسم معارفه‌اش برگزار خواهد شد.

این نشریه به تمرین نکردن جرارد پیکه و سرخی روبرتو در تیم ملی اسپانیا اشاره کرد.

صعود رافائل نادال به دور دوم تنیس اوپن آمریکا از عناوین این روزنامه است.

آس

تیتر نخست این روزنامه به تیم ملی اسپانیا اختصاص دارد.

صحبت‌های سرخیو راموس درباره ایکر کاسیاس از عناوین این نشریه است. مدافع مادرید گفت: همه از دعوت نشدن کاسیاس متعجب شدیم. در رابطه با یولن لوپتگی باید صبور بود.

این روزنامه به ویروس فیفا و تاثیرش روی اتلتیکومادرید اشاره کرد. دیگو پابلو سیمئونه تنها پنج بازیکن را در اختیار دارد و بقیه شاگردانش به تیم های ملی دعوت شده‌اند.

تعداد پاس‌های عجیب تراشتگن در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو از عناوین این نشریه است. دروازه‌بان آلمانی بارسلونا از لیونل مسی هم بیشتر پاس داد.

انتهای پیام

نظر شما