شناسهٔ خبر: 1498947 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر سیستمهای اطلاعاتی یکپارچه شرکت فولاد مبارکه:

بهره برداری از سیستم نوین برنامه ریزی و مدیریت تولید آهن سازی در فولاد مبارکه اصفهان

در راستای طرح ارتقای سیستم‌های اطلاعاتی یکپارچه و زیرساخت تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان،پروژه‌ی سیستم نوین برنامه ریزی و مدیریت تولید آهن سازی، طراحی و راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

مدیر سیستمهای اطلاعاتی یکپارچه شرکت فولاد مبارکه با اشاره به بهره برداری از سیستم نوین برنامه ریزی و مدیریت تولید آهن سازی گفت: با توجه به گذشت بیش از 20 سال از راه اندازی سیستم MIS در شرکت فولاد مبارکه و با عنایت به نیازهای جدید کاربران در زمینه‌ی فرآیندهای مرتبط و همچنین با توجه به پیشرفت‌های فناوری در زمینه های IT تصمیم بر این شد که کلیه‌ی سیستم‌های شرکت و زیر ساخت تکنولوژی آن ارتقا یابد.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ اکبر گل بو اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای سیستمهای اطلاعاتی یکپارچه و زیرساخت تکنولوژی تعداد 70 پروژه در 10حوزه فرآیندی تعریف گردید که در حوزه تحقق محصول، پروژه‌ی سیستم نوین برنامه ریزی و مدیریت تولید آهن سازی، طراحی و هم اکنون وارد مرحله استقرار شده است.

مدیر سیستمها و فناوری اطلاعات گفت: در مسیر راه‌اندازی سیستمها تمام پیش بینی‌ها انجام شده است که راه‌اندازی با کمترین مشکل مواجه گردد، اما قطعاً مشکلاتی بوجود خواهد آمد که امیدواریم با همدلی و همکاری تمامی همکاران بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

مدیر ناحیه آهن سازی افزود: سیستمهای اطلاعات مدیریت شرکت، جزء افتخارات و همچون فرزند فولاد مبارکه می باشد و هم اکنون که این فرزند وارد فاز جدیدی از حیات خود شده است؛ بایستی همگی حمایت های لازم را انجام دهیم تا در این فاز با مشکل مواجه نشویم.

نظر شما