شناسهٔ خبر: 14986153 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان خبر داد

بازبینی آثار شرکت‌کننده در جشنواره تئاتر زنجان از 13 شهریور

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان گفت: بازبینی آثار شرکت‌کننده در جشنواره تئاتر زنجان از 13 شهریور آغاز و تا 15 همین ماه ادامه پیدا می‌کند.

صاحب‌خبر -

حسین نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جشنواره تئاتر استانی از 23 تا 26 شهریور‌ماه سال جاری برگزار و بازبینی این آثار از 13 شهریورماه آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: گروه‌های نمایشی که در فاصله زمانی پس از پایان جشنواره تئاتر استان در شهریور سال گذشته تا امسال تولید داشتند، مجاز به حضور در جشنواره بودند که بر این اساس 17 گروه نمایشی برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کردند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان با بیان اینکه از 10 صبح روز 13 شهریورماه بازبینی آثار جشنواره انجام خواهد شد، گفت: بر این اساس نمایش «سوفیای من» به کارگردانی ناهید پیوندی و نویسندگی نصرالله قادری از شهرستان خرم‌دره ساعت 10 صبح روز 13 شهریور بازبینی می‌شود.

نجفی با بیان اینکه از ساعت 11 صبح روز 13 شهریور‌ماه نمایش «عوضی» به نویسندگی عباس شادروان و کارگردانی امیر کردلو از شهرستان خرم‌دره بازبینی می‌شود، تصریح کرد: همچنین ساعت 15 همان روز نمایش «آسمان روزهای برفی» نوشته چرمشیر و به کارگردانی مهرداد گنج‌پور از شهرستان خرم‌دره بازبینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از ساعت 17 عصر 13 شهریورماه نمایش «حشره» به کارگردانی و نویسندگی بهنام عزیزخانی از شهرستان ابهر بازبینی می‌شود، افزود: از ساعت 18 عصر همین روز نیز نمایش «زنبورها» به نویسندگی بهنام عزیزخانی و کارگردانی پویان حاج حسنی از شهرستان ابهر بازبینی خواهد شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان در ادامه برنامه روز 14 شهریور‌ماه را از ساعت 10 صبح نمایش «نگار» به نویسندگی و کارگردانی سجاد رحمانی از شهرستان خدابنده اعلام کرد و گفت: همچنین نمایش «آغاز از پایان آغاز شد» به نویسندگی و کارگردانی کریم محمدی از شهرستان خدابنده از 11 صبح روز 14 شهریور‌ماه بازبینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایش « توضیح دارد» به نویسندگی هادی رفیعی و کارگردانی ابوالفضل رفیعی از شهرستان خدابنده از ساعت 15 عصر 14 شهریورماه و نمایش «طبقه همکف» به نویسندگی نسرین احمدخانی و کارگردانی اکبر هادی‌نژاد از شهرستان زنجان از ساعت 16 عصر بازبینی می‌شود، اضافه کرد: همچنین نمایش «شب شغال» به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا مهدیون (شهرستان زنجان) از ساعت 17 عصر و نمایش «بختیم اویان» نیز به نویسندگی علیرضا فریدراد و کارگردانی حمیدرضا قزلباش از شهرستان زنجان نیز از ساعت 18 عصر بازبینی می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان در ادامه برنامه 15 شهریورماه را بازبینی «دست‌های خونین فرمانده» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا خسروآبادی از ساعت 10 صبح اعلام کرد و گفت: همچنین از ساعت 11 صبح همین روز نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ» نیز به نویسندگی علی حاتمی‌نژاد و کارگردانی فرهاد ابوالفضلی از شهرستان زنجان بازبینی خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه بازبینی نمایش «پیکر» به نویسندگی آرزو بهرامی و کارگردانی یعقوب حسنی از شهرستان زنجان نیز از ساعت 15 عصر روز 15 شهریورماه انجام می‌شود، تصریح کرد: نمایش «دن کامیلو» به نویسندگی کوروش نریمانی و کارگردانی متین شفیعی مقدم از شهرستان زنجان نیز از ساعت 16 عصر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بازبینی نمایش «کمدی ارتفاعات» به نویسندگی امید طاهری و کارگردانی علی امین زاده از شهرستان زنجان از ساعت 17 عصر روز 15 شهریورماه انجام می‌شود، گفت: همچنین نمایش «انتظار» به نویسندگی عزت‌الله مهر آوران و کارگردانی امیر سهامی (شهرستان زنجان) نیز از ساعت 18 عصر همین روز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ک40/

نظر شما