شناسهٔ خبر: 14983790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

سریال حضرت شاهچراغ(ع)در فارس تولید می شود

سریال تلویزیونی حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) با مشارکت شهرداری شیراز، صدا و سیما و تولیت این آستان مقدس در فارس تولید خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز) : از شیراز، محمد رضا هاجری،رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: برای ساخت این سریال تلویزیونی حدود 27 میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت:این سریال در 24 قسمت تهیه می‌شود و احتمالا داوود میرباقری، کارگردان مطرح کشور، کارگردانی آن را به عهده خواهد گرفت.
او اضافه کرد :در صورت تنظیم تفاهم نامه بین شهرداری شیراز، صدا و سیما و تولیت حضرت شاهچراغ (ع)، در اوایل مهرماه جاری با حضور رئیس سازمان صدا و سیما شاهد امضای قرارداد ساخت سریال احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز خواهیم بود.
هاجری بیان کرد: دانشکده حدیث شهرری  دانشنامه حضرت شاهچراغ (ع) که قرار است در نوشتن فیلمنامه به آن استناد شود را تهیه خواهد نمود.
وی تصریح کرد: همچنین مقرر شده تصویربرداری این سریال در روستاهای استان فارس انجام شود و پیش بینی می شود ساخت آن حدود چهار سال به طول انجامد.
وی در خصوص چگونگی تامین اعتبار ساخت این سریال گفت:10 تا 20 درصد آن را شهرداری شیراز تامین خواهد کرد، بخشی از آن را خیرین می پردازند و مابقی نیز صدا و سیما باید تامین نماید.

نظر شما