
حسن شعبانی با بیان اینکه تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به بیمهشدگان امری ضروری است، بیانکرد: بیمهشدگان میتوانند جهت پیگیری امور بیمهای خویش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۹۳۸۲ و داخلیهای ۲۶۴۳ و ۲۶۴۴ برای پرداخت خسارت و ۲۶۴۱پذیرش دندانپزشکی و ۲۶۳۷ صدور معرفینامه تماس بگیرند.
وی تکریم اربابرجوع را تکیهگاه نظام اداری دانست و گفت: هدف اصلی ما توجه به اصل مشتریگرایی و جلب رضایت خدمتگیرندگان و اربابرجوع است.
مدیر اداری و پشتیبانی بیمهکوثر بیمهشدگان را یکی از سرمایههای باارزش شرکت برشمرد و خاطرنشانکرد: وفاداری به مشتریان و نیز درک و تشخیص درست نیازها و انتظارات آنها لازمه موفقیت شرکت است.
حسن شعبانی افزود: سرعت، دقت و صحت در انجام امور اربابرجوع، کیفیت انجام امور، نحوه رفتار و برخورد با بیمهشدگان، شفافیت و اطلاعرسانی مناسب ازجمله عواملی هستند که ضمن جلب رضایت بیمهشدگان موجبات افزایش اعتماد آنها را نیز فراهم میکند.