شناسهٔ خبر: 14971670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مجموعه پارک موضوعی گل غلتان در امیریه احداث می شود

اعتبار 4 میلیارد ریالی مورد نیازبرای احداث پارک موضوعی گل غلتان در امیریه ازمحل منابع داخلی شهرداری تأمین خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ،شهردار شهر امیریه از بهره برداری 18 میلیارد ریالی پروژه های عمرانی شهرداری امیریه و بازدید میدانی مسئولین محلی و شهرستانی از روند اجرای پروژه های شهر امیریه در هفته دولت خبر داد.
محمد عوض آبادیان شهردار امیریه از احداث پارک موضوعی گل غلتان در امیریه خبر داد و گفت: فضای سبز و پارک های شهری را باید در زمره اساسی ترین عوامل پایداری حیات طبیعی و انسانی در شهر نشینی امروز به شمار آورد که اگر به صورت صحیح  برنامه ریزی شوند ، در سالم سازی جسم و روح انسان تأثیرات مطلوبی خواهند داشت.
وی افزود: پارک های شهری به عنوان یکی از مهم ترین فضاهای عمومی خدمات شهر نقش زیادی در ارتقای شرایط اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و زیست محیطی نواحی شهری دارند.
عوض آبادیان تصریح کرد :مجموعه پارک موضوعی گل غلتان با در نظر گرفتن نیازهای شهری و خواسته های مردمی و متناسب با فضا و فرهنگ و آداب و رسوم مردم شریف امیریه احداث خواهد شد.
وی افزود: این پارک در زمینی به مساحت 3 هکتار شامل مجموعه آبی مشتمل بر استخر و برکه ، کاشت انواع گل و گیاه با محوریت گل محمدی و ایجاد فضاهای سنتی می باشد.
محمد عوض آبادیان گفت: عملیات اجرای این پروژه در هفته دولت امسال آغاز و مدت زمان مورد نیاز جهت اجرایی این پروژه مدت 2 سال می باشد که اعتبار 4 میلیارد ریالی مورد نیاز این پروژه از محل منابع داخلی شهرداری تأمین خواهد شد.
وی تصریح کرد: تا کنون با حضور مهندس مجد فرماندار شهرستان دامغان و جمعی از مسئولین شهرستانی و محلی از 18 میلیارد ریال پروژه های عمرانی شهرداری امیریه در هفته دولت بهره برداری شد که این پروژه ها شامل 22000 مترمربع آسفالت معابر ، 9000 مترمربع پیاده روسازی و مناسب سازی ، واحد های تجاری مجتمع خدماتی رفاهی ، جدول گذاری و زیر سازی معابر می باشد.

انتهای پیام/ر

 

نظر شما