شناسهٔ خبر: 14964789 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات:

۲۶۳ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره ملی فیلم حسنات ارسال شده است

اصفهان – دبیرجشنواره فیلم حسنات اصفهان گفت:۲۶۳ اثر به دبیرخانه جشنواره حسنات ارسال شده که ۱۴۷ اثر داستانی، ۴۰ اثرفیلم‌نامه، ۳۷ اثرمستند، ۳۲ اثر پویانمایی و هفت اثر نیز شهروندی است.

صاحب‌خبر -

رسول صدرعاملی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دبیرخانه ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات در این دوره در پنج بخش داستانی، فیلم‌نامه، مستند، شهروندی و پویانمایی آماده پذیرش آثار هنرمندان است، اظهار داشت: بر این اساس از زمان اعلام فراخوان جشنواره تا کنون آثار زیادی در این بخش‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه ۲۶۳ اثر تاکنون به دبیرخانه ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات ارسال شده است، تصریح کرد: بر این اساس ۱۴۷ اثر داستانی، ۴۰ اثر فیلم‌نامه، ۳۷ اثر مستند، ۳۲ اثر پویانمایی و هفت اثر نیز در بخش شهروندی ارسال شده است.

دبیر ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه  هنرمندان تهران و اصفهان پیشتاز ارسال اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره حسنات بوده‌اند، گفت: تاکنون از ۲۶ استان کشور اثر به دبیرخانه جشنواره حسنات ارسال شده است که سهم هنرمندان تهرانی و اصفهان به ترتیب ۶۱ و ۱۳ اثر بوده است.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات ۱۵ مهر ماه اعلام شده است،‌ افزود: از این رو بهتر است که هنرمندان در بازه زمانی تعیین شده نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر؛ ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات همزمان با هفته احسان و نیکوکاری از ۱۱ تا ۱۴ اسفندماه به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

نظر شما