شناسهٔ خبر: 14954626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس دانشگاه مازندران خبر داد

اجرای 3 پروژه‌ عمرانی در دانشگاه مازندران

رئیس دانشگاه مازندران از اجرای 3 پروژه‌ عمرانی در این دانشگاه با اعتبار 200 میلیارد ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، عصر امروز در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه مازندران، اساتید و کارکنان این دانشگاه مراسم کلنگ‌زنی سه پروژه عمرانی در دانشگاه مازندران برگزار شد.

رئیس دانشگاه مازندران با بیان دانشگاه مازندران در راستای دست‌یابی به اهداف خود سه پروژه عمرانی را با اعتبار 200 میلیارد ریال در دستور کار خود دارد، گفت: نخستین پروژه، پروژه ساختمان گروه‌های آموزشی و اساتید دانشکده فنی و مهندسی است که این دانشگاه با توجه به اینکه دانشگاه مادر استان است، فاقد ساختمان ویژه اساتید بود که با احداث این ساختمان اساتید این دانشگاه می‌توانند از ساختمان مجزا بهره‌مند شوند.

سیدخلاق میرنیا افزود: این ساختمان در مساحت 3 هزار و 565 متر مربع در پنج طبقه که در فاز نخست مبلغ 2 میلیارد و 440 میلیون تومان برای آن پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه دومین پروژه، پروژه دانشکده حقوق و علوم سیاسی است، تصریح کرد: منابع این پروژه از منابع درآمد اختصاصی و عمرانی دولت است که در فاز نخست 28 میلیارد و 582 میلیون ریال به آن تخصیص یافت.

رئیس دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه این دانشگاه در چهار طبقه احداث می‌شود، مساحت این پروژه را 5 هزار و 658 مترمربع دانست و افزود: پیش‌بینی می‌شود این پروژه در مدت 12 ماه افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

میرنیا با اشاره به احداث مجتمع آزمایشگاه‌های علمی و تحقیقاتی، بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع است که در فاز نخست 2 هزار و 782 متر مربع با تأمین منابع از محل درآمد اختصاصی و عمرانی دو لتی احداث می‌شود.

وی گفت: دانشگاه مازندران به‌عنوان دانشگاه مادر فاقد آزمایشگاه مرکزی به معنای فیزیکی بود که با احداث این ساختمان می‌توانیم در راستای ورود دانشگاه به بازار علم و فناوری نقش بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/86010/ن30/

نظر شما