شناسهٔ خبر: 14953128 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار خارجی

صاحب‌خبر -
 

پیروزی منچستریونایتد در ثانیه های پایانی
تیم فوتبال منچستریونایتد در دیداری که زیر بارش شدید باران برگزار شد با گل دقیقه ۹۲ «مارکوس راشفورد» مقابل هال سیتی به برتری یک بر صفر دست یافت.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال هال سیتی در هفته سوم لیگ برتر باشگاه های انگلیس میزبان منچستریونایتد بود که این دیدار مهیج و تماشایی با برتری یک بر صفر منچستریونایتد به اتمام رسید.
منچستریونایتد با هدایت «خوزه مورینیو» برای رسیدن به گل در این دیدار با حرکات «راشفورد»، «ابراهیموویچ»، «وین رونی» و «پل پوگبا» بارها در موقعیت ایده آل گلزنی قرار گرفت که بی دقتی مهاجمان و همچنین درخشش «یاکو پوویچ» دروازه بان هال سیتی تا ثانیه های پایانی، مانع از گلزنی شیاطین سرخ شد.
با این وجود در دقیقه ۹۲، پاس وین رونی در دهانه دروازه میزبان به راشفورد رسید و این مهاجم ۱۹ ساله به راحتی گل برتری و ارزشمند تیمش را به ثمر رساند. با این نتیجه، منچستریونایتد ۹ امتیازی شد و در رتبه دوم باقی ماند. هم اکنون چلسی با امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدرجدول رده بندی قرار دارد.هال سیتی هم با قبول شکست خانگی ، ۶ امتیازی ماند.

رئال مادرید از سد سلتاویگو گذشت
تیم فوتبال رئال مادرید دومین برد متوالی فصل را برابر سلتاویگو به ثبت رساند. تیم فوتبال رئال مادرید در هفته دوم رقابتهای لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان سلتاویگو بود و این تیم را با شکست ۲ بر یک بدرقه کرد.
نیمه نخست این بازی نسبتا آرام برگزار شد و بدون گل پایان یافت. در نیمه دوم آلوارو موراتا (۶۰) تیم رئال را پیش انداخت اما در دقیقه ۶۷ فابیان اورلانا کار را به تساوی کشاند. رئال مادرید که فشار را زیاد کرده بود در دقیقه ۸۱ روی ضربه دیدنی تونی کروس برای دومین بار به گل رسید تا ۳ امتیاز سخت را کسب کند.در دو بازی دیگر نتایج زیر رقم خورد:
اوساسونا صفر – سوسیه‌داد ۲، ایبار یک – والنسیا صفر

شکست میلان در یک بازی خشن وپر برخورد
تیم فوتبال آث میلان در هفته دوم سری آ ایتالیا مقابل ناپولی و در دیداری خشن و پربرخورد متحمل شکست ۳ بر ۲ شد.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ناپولی، در دیداری حساس از هفته دوم لیگ باشگاه های ایتالیا در ورزشگاه «سن پائولو» میزبان میلان بود که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ ناپولی به پایان رسید. در این دیدار، «یوری کوکا» در دقیقه ۷۵ و «نیانگ» در دقیقه ۸۸ از زمین بازی اخراج شدند تا آث میلان این بازی را با ۹ بازیکن به اتمام برساند. همچنین ۷ بازیکن میلان و ۵ بازیکن از ناپولی با کارت زرد داور جریمه شدند. «آرکادویز میلیک» مهاجم لهستانی که چند روز قبل به ناپولی پیوست در این بازی حساس ۲ گل به ثمر رساند و «خوزه کایخون» دیگر گلزن میزبان بود.برای میلان هم، «نیانگ» و «سوسو» موفق به گلزنی شده، اما مانعی برای شکست این تیم نامدار نبودند.با این نتیجه، ناپولی چهار امتیازی شد و میلان در امتیاز سه باقی ماند.در دیدار آغازین هفته دوم سری آ، شنبه شب تیم یوونتوس که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود در زمین لاتزیو به برتری یک بر صفر دست یافت تا ۶ امتیازی شود.

برچسب‌ها:

نظر شما