شناسهٔ خبر: 14916611 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

خبرهایی از فوتبال باشگاهی اروپا

رقابتهای فوتبال باشگاهی اروپا دیشب در آلمان، اسپانیا، انگلیس وایتالیا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در فصل جدید رقابتهای فوتبال بوندس لیگای آلمان، بایرن مونیخ دیشب در ورزشگاه خانگی خود - آلیانز آره نا - با 6 گل وردربرمن را شکست دادند تا 3  امتیاز هفته نخست با بردی پرگل همراه باشد. در این بازی روبرت لواندوفسکی هت تریک کرد و 3 گل دیگر باوارایی ها را هم، ژابی آلونسو، فیلیپ لام و فرانک ریبری به ثمررساندند.
در ادامه بازیهای هفته نخست، عصر امروز دورتموند با ماینتس، فرانکفورت با شالکه، کلن با دارمشتاد، آگزبورک با ولفسبورگ، هامبورگ با اینگولشتاد و گلادباخ با لورکوزن مسابقه می دهند.
***
در آغاز هفته دوم رقابتهای لیگای اسپانیا، دیشب اسپانیول و مالاگا به تساوی 2 - 2 رسیدند و در بازی بتیس و لاکرونیا هم گلی از خط دروازه ها عبور نکرد.
در همین چارچوب امشب، ایبار با والنسیا، اوساسونا با سوسیه داد، رئال مادرید با سلتاویگو و لگانس با اتلتیکو مادرید رودررو می شوند.
***
هفته سوم رقابتهای لیگ برتر انگلیس از ساعت 16 امروز با دیدار تیم های تاتنهام و لیورپول در وایت هارت لین شهر لندن آغاز می شود و در ادامه لسترسیتی با سوانزی، چلسی با برنلی، واتفورد با آرسنال، کریستال پالاس با بورنموث، اورتون با استوک سیتی، ساوتهمپتون با ساندرلند و هال سیتی با منچستریونایتد مصاف خواهند داد.
***
در دو بازی آغازین هفته دوم سری آ ایتالیا، امشب لاتسیو میزبان یوونتوس است و ناپولی پذیرای میلان خواهد بود.

نظر شما