شناسهٔ خبر: 14948179 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در ششمین روز از هفته دولت صورت گرفت

افتتاح مدرسه 6 کلاسه با اعتبار بیش از یک‌‌میلیارد تومان در بخش مارگون

در ششمین روز از هفته دولت مدرسه 6 کلاسه با اعتبار یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان با حضور فرماندار بویراحمد در بخش مارگون به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و با حضور فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی و مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد مدرسه 6 کلاسه روستای شهنیز بخش مارگون در ششمین روز از هفته دولت افتتاح شد.

جهان محرابی در آئین افتتاحیه این مدرسه با تبریک هفته دولت به دولتمردان و آرزوی پیروزی و موفقیت برای آن‌ها به پروژه مهم نوسازی مدارس که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد اشاره کرد و گفت: افتتاح مدرسه 6 کلاسه روستای شهنیز بخش مارگون امروز با حضور مسؤولان افتتاح و در آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان این منطقه از فضای آموزشی لازم بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه مدرسه 6 کلاسه شهنیز دارای تمام امکانات رفاهی و اتاق‌های اداری، نمازخانه و... است، گفت: پروژه در سال 93 شروع و در هفته دولت به بهره‎‌برداری رسید.

این مسؤول با تاکید بر اینکه به صورت شبانه‌روزی تمام تلاشمان بر این بوده که این مدرسه با بهترین امکانات در هفته دولت امسال افتتاح شود، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی مدرسه 6 کلاسه با اسکلت بتن آرمه در یک طبقه با زیربنای 644 متر مربع امروز به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد سرجمع اعتبار مدرسه 6 کلاسه روستای شهنیز را یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون 580 میلیون تومان به پیمانکار پرداخت کردیم.

محرابی یادآور شد: با بهره‌برداری از این مدرسه 6 کلاسه 200 خانوار از آن بهره‌مند می‌شوند.

سید محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد ضمن قدردانی از تلاش‌های نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امیدواریم شاهد کاهش فضای آموزشی در سطح شهرستان باشیم.

 

انتهای پیام/82011/ج30/

نظر شما