شناسهٔ خبر: 14925942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

در پنجمین روز هفته دولت

پروژه‌های شهرستان پارسیان با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد

R7872/P1377

همزمان با پنجمین روز هفته دولت ۶ پروژه با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان پارسیان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس و به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری در جمع مردم شهرستان پارسیان با تبریک هفته دولت، به خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره‌کرد و اظهارداشت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی حتی یک روستای بدون برق در استان هرمزگان وجود ندارد.

وی با اشاره به رتبه نخست هرمزگان در پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید، بیان‌داشت: در استان هرمزگان براساس سهمیه در بخش صنعت و معدن باید مشکل ٣ ٢ واحد کوچک و متوسط صنعتی رفع شود که تا امروز ١٢ واحد را برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی کرده ایم و همه آنها توانسته اند تسهیلات دریافت کنند که از این نظر در رتبه نخست کشور قرار گرفته ایم.

استاندار هرمزگان به موضوع منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان اشاره‌کرد و تصریح‌کرد: این منطقه باید دارای مدیریت و ردیف بودجه مستقل باشد و رفع مشکلات این منطقه را پیگیری می‌کنم.

جادری با بیان اینکه انتقاد همیشه لازم و سازنده است، بیان‌کرد: اما باید توجه داشته باشیم که تخریب یک سم مهلک است و کسی که اهانت کند از دایره قانون خارج می‌شود.

وی با اشاره به فیش های حقوقی نجومی، عنوان کرد: این موضوع از سال های قبل وجود داشت اما دولت تدبیر و امید با تغییر قوانین توانست جلوی فیش های حقوقی نجومی را بگیرد و این دولت روزنه های حقوق های نجومی را بست.

استاندار هرمزگان همچنین با قدردانی از عملکرد فرماندار پارسیان، خاطرنشان کرد: فرماندار شهرستان پارسیان به عنوان فرماندار برتر و نمونه در هرمزگان انتخاب شده است.

گفتنی است ساختمان جدید فرمانداری پارسیان که عملیات اجرایی آن از 10 سال پیش آغاز شده بود، با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 723 میلیون ریال با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد.

 دبستان 10 کلاسه شهر دشتی با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 200 میلیون ریال و دبستان شش کلاسه ستلو با اعتبار 810 میلیون ریال و مدرسه سه کلاسه روستای خلف با اعتباری بالغ بر 670 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

پست برق 2/132 کیلوولت نیز با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال جهت تقویت ولتاژ برق روستاهای شرق بخش مرکزی پارسیان نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

مرکز بهداشتی درمانی در مرکز دهستان بوچیر نیز با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال با امکانات و تجهیزات تخصصی در بخش مرکزی شهرستان پارسیان افتتاح شد.

همچنین در این روز عملیات اجرایی فاز اول طرح گاز رسانی به شهرهای پارسیان و دشتی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال آغاز شد.

یادآور می‌شود در هفته دولت سال جاری 36 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 570 میلیارد ریال در شهرستان پارسیان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما