شناسهٔ خبر: 14948137 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

8 طرح عمرانی و کشاورزی در رفسنجان به بهره برداری رسید

کرمان - ایرنا - 8 طرح عمرانی و کشاورزی با اعتبار بیش از 22 میلیارد ریال در ششمین روز از هفته دولت در منطقه نوق رفسنجان به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا فرماندار رفسنجان روز یکشنبه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی و کشاورزی این شهرستان گفت: پروژه آسفالت روستای جهان آباد بخش فردوس به مساحت 20 هزار مترمربع و
4 میلیارد ریال اعتبار با مشارکت مردم و دهیاری این روستا افتتاح شد.
حمید ملانوری افزود: دفتر دهیاری روستای ناصح آباد بخش فردوس نیز با 600 میلیون ریال اعتبار و زیربنای 90 مترمربع و آرامستان جدید رکن آباد نیز با اعتبار 400 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی به افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار روستای جوادیه مرتضوی در بخش فردوس اشاره و عنوان کرد: این پروژه برای 42 هکتار سطح زیرکشت پسته با اعتبار بیش از 4 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
وی ادامه داد: سیستم آبیاری تحت فشار زیرسطحی در روستای جوادیه فلاح نیز با مساحت 4 هکتار و با اعتبار 640 میلیون ریال امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.
ملانوری خاطرنشان کرد: سالن ورزشی روستای رکن آباد بخش فردوس نیز با اعتبار 5 میلیارد ریال و هزار مترمربع زیربنا به بهره برداری رسید.
فرماندار رفسنجان اظهار کرد: چاه تامین آب آشامیدنی روستای رکن آباد رفسنجان نیز با اعتبار 6 میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.
وی ادامه داد: این طرح آب آشامیدنی 3 روستای رکن آباد، محمدآباد برخوردار و جنت مرتضوی را در شهرستان رفسنجان تأمین می کند.
فرماندار و مسئولان رفسنجان در ادامه افتتاح این طرح ها از بیمارستان در حال احداث مرحوم مرتضوی روستای جهان آباد این شهرستان بازدید کردند.
بیمارستان در حال احداث رفسنجان با 750 مترمربع زیربنا تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.
همچنین امروز عملیات اجرایی احداث پارک بانوان شهر صفاییه بخش فردوس به متراژ 2 هزار و 800 مترمربع و 1.5 میلیارد ریال آغاز شد.
عملیات احداث میدان امام حسین (ع) و پارک مصلی صفاییه نیز با مجموع یک میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
رفسنجان با بیش از 300 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری شهر کرمان قرار دارد.
7433/3029

نظر شما