به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی،ظهر امروز(۷شهریور) در ۶امین روز از هفته دولت، با حضور در دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، از مرکز پاسخگویی به شکایات و درخواستهای مردمی و سامانه تلفنی ۱۱۱بازدید کرد.
جبارزاده در این بازدید با توضیحات مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و کارشناسان این دفتر در جریان فعالیتهای سامانه تلفنی ۱۱۱، نحوه پاسخگویی به تماسهای مردمی و روند پیگیری و ارجاع درخواستها به دستگاههای مسئول با این سامانه قرار گرفت.
وی همچنین به یکی از تماسهای شهروندان با این سامانه پاسخ داد و بلافاصله در تماس تلفنی با مسئول مربوطه، دستورات لازم برای رسیدگی به مشکل این شهروند را صادر کرد.
سامانه تلفنی ۱۱۱یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم می توانند پیشنهادها، انتقادها، شکایتها و درخواستهای خود از دستگاههای دولتی را با آن مطرح کنند.
به گفته مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی در حال حاضر بیش از یکصد دستگاه دولتی و ۲۰ فرمانداری در استان به این سامانه متصل هستند و تماسهای ارجاعی از سوی مرکز پاسخگویی به شکایات و درخواستهای مردمی را به صورت آنلاین مشاهده و پیگیری میکنند.
تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان این سامانه مطرح و پس از اخذ کد پیگیری، ظرف مدت 10 روز تا دو هفته پاسخ درخواستهای خود را دریافت کنند.
∎