شناسهٔ خبر: 14944985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس کیمسیون فرهنگی شورای شهر قزوین خبر داد

10 برنامه ورزشی به مناسبت نکوداشت روز قزوین

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین از برگزاری 10 برنامه ورزشی به مناسبت نکوداشت روز قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت گرامیداشت روز قزوین مسابقات والیبال بانوان با حضور قدیری، مشاور امور اجتماعی بانوان شهرداری قزوین، فاطمه اشدری، رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر، مریم نخستین، نائب رئیس ورزش‌های همگانی استان قزوین در پارک بانوان شهر قزوین ظهر امروز برگزار شد.

در این مسابقات 12 تیم از شهرهای استان قزوین از جمله الوند، نظام آباد، بیدستان، شریف‌آباد و قزوین شرکت می‌کنند که به سه تیم برتر این دوره مسابقات جوایز داده می‌شود.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر قزوین در حاشیه بازدید از مسابقات والیبال بانوان که در پارک بانوان اجرا شد، اظهار کرد: ورزش‌های همگانی و تخصصی نقش مهمی در شادابی و نشاط افراد دارد و می‌تواند راه‌حل بسیاری از مشکلات افراد باشد به همین دلیل مسؤولان باید نسبت به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

فاطمه اشدری با اشاره به نقش پررنگ زنان در خانواده بیان کرد: بانوان ریشه و پایه خانواده‌ها هستند و در صورتی که آنان شاداب باشند در حقیقت خانواده‌ها پر نشاط می‌شوند که با گسترش تحرک در بین بانوان بدون شک شادی و نشاط بیشتری در جامعه حاکم می‌شود.

وی اضافه کرد: ساخت و راه‌اندازی سوله‌های ورزشی صالحین با همکاری شهرداری قزوین، سپاه و اداره‌کل تربیت بدنی استان قزوین انجام شده که امید است بانوان قزوینی با حفظ شئونات اسلامی در این سوله‌ها حضور فعالی داشته باشند و جامعه ورزشکار قزوین نسبت به گذشته افزایش یابد.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر قزوین با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت روز قزوین عنوان کرد: برنامه‌های روز قزوین برای تمام رده‌های سنی و در اکثر نقاط شهر برگزار می‌شود که 10 برنامه گرامیداشت روز قزوین ورزشی بوده که این مهم نشان از توجه مسؤولان و دست‌اندرکاران این برنامه به ترویج ورزش در جامعه را دارد.

انتهای پیام/77022/آ ۳۰/

نظر شما