شناسهٔ خبر: 14943925 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان غذا و دارو - قدیمی | لینک خبر

در محل معاونت غذا و دارو بیرجند برگزار شد:

جلسه گرامیداشت روز کارمند و روز دارو ساز با حضور معاون غذا ودارو دانشگاه

جلسه گرامیداشت روز کارمند و روز دارو ساز با حضور معاون و همکارن غذا و دارو بیرجند برگزار گردید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار "   ايفدونا " از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، جلسه گرامیداشت روز کارمند و روز دارو ساز با حضور معاون و همکارن معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و در محل سالن جلسات این معاونت برگزار گردید.

معاون غذا و دارو بیرجند در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت، روز کارمند و داروساز به داروسازان و کارمندان شاغل این معاونت گفت: نامگذاری برخی ایام خاص مانند روز کارمند و روز داروساز فرصت مناسبی برای تجلیل و قدردانی از زحمات فعالان این حوزه ها است.

دکتر کبری ناصری با تقدیر از زحمات و اقدامات کلیه کارمندان و داروسازان این معاونت در راستای اجرای برنامه ها از جمله برنامه عملیاتی افزود: معاونت غذا و دارو این دانشگاه با همت و تلاش همه همکاران توانست در ارزشیابی سال 1394 موفقیت های خوبی را کسب نماید که از جمله آن می توان به کسب رتبه اول غذا و دارو بیرجند در زمینه اطلاع رسانی داروها و سموم در بین دانشگاه های هم سطح ، کسب رتبه برتر روابط عمومي معاونت غذا و دارو بيرجند در بین معاونت هاي غذا و دارو، کسب رتبه پنجم معاونت غذا و دارو بیرجند بین دانشگاههای همسطح، کسب رتبه چهارم آزمایشگاه کنترل مواد غذایی بین دانشگاههای همسطح، کسب رتبه پنجم واحد دارو و مخدر در ارزیابی کلی در بین دانشگاه های هم سطح و کسب رتبه هفتم اداره غذا در بین دانشگاه های هم سطح اشاره کرد.

مسئول امور اداری معاونت غذا و دارو بیرجند نیز در این جلسه گفت: با تلاش و پشتکار همه همکاران، معاونت غذا و دارو در سطح دانشگاه در زمینه اجرای برنامه عملیاتی پیشرو بوده است.

مهندس امیر حجت طوفانی نژاد در ادامه در خصوص لزوم آمادگی همکاران برای تکمیل سامانه ارزیابی سال 1395 معاونت غذا و دارو نکاتی را یادآوری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما