شناسهٔ خبر: 14943284 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نگاهی به صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

71549

پیروزی رئال مادرید برابر سلتاویگو از عنوان های مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، هفته دوم لالیگا شنبه شب پیگیری شد. در مهمترین بازی مادرید توانست در دقایق آخر ستاویگو را شکست دهد. در زیر نگاهی داریم به عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی دو بر یک مادرید برابر سلتاویگو اختصاص دارد. تونی کروس گل پیروزی را برای سفیدپوشان به ثمر رساند. آلوارو موراتا گل نخست بازی را به ثمر رساند، اما اوریانا گل تساوی را وارد دروازه مادرید کرد.

این نشریه به خامس رودریگس اشاره کرد. زین الدین زیدان پس از بازی درباره هافبک کلمبیایی خود گفت: رودریگس می ماند.

توقف اتلتیکومادرید برابر لگانس از عناوین این روزنامه است. تیم مادریدی برابر لگانس به تساوی بدون گل رسید.

صحبت های آنتوان گریزمان از عناوین این نشریه است. مهاجم اتلتیکو مادرید گفت: اگر به این شکل ادامه دهیم سقوط خواهیم کرد.

این روزنامه به دیدار تیم های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو اشاره کرد. لوییس انریکه می تواند صدمین پیروزی‌اش را امشب با بارسلونا جشن بگیرد.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به تراشتگن اختصاص دارد. دروازه بان آلمانی در دیدار برابر اتلتیک سنگربان بارسلونا خواهد بود. تراشتگن پس از جدایی کلودیو براوو جای خود را در ترکیب اصلی پیدا کرد.

صحبت های انریکه از عناوین این نشریه است. سرمربی بارسلونا گفت: بازی در سن مامس یکی از سخت ترین بازی های خارج از خانه مان است.

این روزنامه به پاکو آلکاسر اشاره کرد. بازیکن والنسیا در بازی دیشب تیمش حضور نداشت و از سکوها این دیدار را تماشا کرد که این نشان می‌دهد بارسلونا به زودی با بازیکن اسپانیایی قرارداد امضا خواهد کرد.

آس

گلزنی کروس در دیدار مادرید و سلتاویگو تیتر نخست این روزنامه است. این گل سه امتیاز را برای سفیدپوشان به ارمغان آورد.

دیدارها و نتایج لالیگا از عناوین این نشریه است. دیشب اوساسونا با دو گل رئال بتیس را شکست داد. والنسیا با یک گل مغلوب ایبار شد. امشب لاس پالماس به مصاف گرانادا می رود، آلاوس میزبان اسپورتینگ خیخون است و ویارئال برابر سویا قرار می گیرد.

انتهای پیام

نظر شما