شناسهٔ خبر: 14942262 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات؛

سامانه تکریم ارباب رجوع در دانشگاه کوثر بجنورد راه‌اندازی شد

در راستای احترام به حقوق مراجعه‌کنندگان به بخش‌ها و واحدهای مختلف دانشگاه کوثر بجنورد، سامانه تکریم ارباب رجوع توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -


اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید امیریان، سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه کوثر بجنورد ضمن بیان حدیثی از رسول اکرم (ص) با مضمون «هركس برادر مسلمان خود را با كلمه‌ای لطف‌آمیز تكریم كند و غم را بزداید همواره در سایه جاودان لطف الهي است»، در این رابطه گفت: مقارن با دهه کرامت و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) سامانه تکریم ارباب رجوع در راستای احترام به حقوق مراجعه کنندگان به بخش‌ها و واحدهای مختلف دانشگاه کوثر بجنورد توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات راه‌اندازی شد که در آن فرم نظرسنجی (شکایت، تقدیر، انتقاد، درخواست و ...) از بخش‌های مختلف دانشگاه کوثر بجنورد به تفکیک ارائه شده است که مراجعین محترم می‌توانند فرم مربوطه را جهت پیگیری‌های بعدی تکمیل کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: نظرات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین، با توجه به بخش یا واحد انتخابی به صورت مستقیم به ریاست آن بخش ارسال شده و پیگیری می‌شود و در صورت نیاز نتیجه به اطلاع ایشان خواهد رسید.

 

لازم به ذکر است، آموزش استفاده از این سامانه در وبسایت مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه کوثر به آدرسict.kub.ac.ir  در منوی «آموزش» و زیرمنوی «سامانه دانشگاهی سادا» قرار داده شده است.