شناسهٔ خبر: 14941968 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان غذا و دارو - قدیمی | لینک خبر

معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران :

مراسم روز کارمند و داروساز باحضور ریاست درمعاونت غذا و دارو دانشگاه ایران برگزارشد

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران : به مناسبت روز کارمند و روز داروساز مراسمی با حضور ریاست دانشگاه ، معاون غذا و دارو ، مدیر روابط عمومی دانشگاه و پرسنل معاونت در روز شنبه 6شهریور ماه سال جاری در سال اجتماعات معاونت برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ايفدونا - Ifdona ،به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران : به مناسبت روز کارمند و روز داروساز مراسمی  با حضور ریاست دانشگاه ، معاون غذا و دارو ، مدیر روابط عمومی دانشگاه و پرسنل معاونت  در روز شنبه 6شهریور ماه سال جاری در سال  اجتماعات معاونت برگزار گردید.

در ابتدا دکتر مهران ولایی معاون غذا و دارو ضمن عرض تبریک  به مناسبت روز کارمند و داروساز به همه کارکنان و خیر مقدم خدمت ریاست دانشگاه دکتر حاجی میراسماعیل با اشاره به  اقدامات صورت گرفته  درمعاونت و پیشرفت های مشاهده شده در بحث تجهیزات پزشکی، اداره غذا و اداره دارو و آزمایشگاه از حمایت های  ریاست دانشگاه تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به نقش کلیدی سلامت در توسعه پایدار جامعه،  تضمین سلامت جامعه و رسیدن به آرامش و خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شریفمان را سر لوحه کار معاونت غذا و دارو دانست.

در ادامه دکتر حاجی میراسماعیل ریاست دانشگاه نیز با گرامیداشت هفته دولت و تبریک روز کارمند و داروسازاز زحمات بی شمار همه کارکنان معاونت غذا و دارو برای انجام وظایف محوله به نحو احسن ، قدردانی کرد.

وی  در ادامه به گسترش وسعت تقلبات و ترفند های دارویی و مواد غذایی تقلبی اشاره نمود و ضمن قدردانی ازفعالیت های صورت گرفته در این مقوله  گفت : به همت شما عزیزان امید است با  نظارت مستقیم و مداوم بتوان شرایط موجود را برای جلوگیری از ایجاد مشکلات جدی برای هموطنان عزیزمان ، کنترل کرد.

گفتنی است در این مراسم به داروسازان نمونه، هیات علمی و ستادی و  کارمندان و کارشناسان نمونه نیز لوح تقدیر و جوایز ارزنده ای اهدا گردید.

نظر شما