شناسهٔ خبر: 14941609 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایش هفت فیلم با موضوع منافقین در جشنواره مقاومت

تهران-ایرنا - در پی حمایت های رژیم صهیونیستی، انگلیس، آمریکا و آل سعود از منافقین در ماه های اخیر جشنواره مقاومت 7 فیلم با موضوع افشای جنایات منافقین به نمایش می گذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، هفت فیلم منتخب از آثار فیلمسازان کشور در قالب آثار سینمایی، سریال، سینما - ویدئویی، مستند و کوتاه داستانی با موضوع منافقین در جشنواره فیلم مقاومت نمایش داده خواهد شد.
بنا بر گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم مقاومت، فیلم های «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، «آسمان من» ساخته محمد رضا آهنج و سریال های «هوش سیاه2» به کارگردانی مسعود آب پرور و «گروه سلمان» به کارگردانی کاظم معصومی از جمله این آثار هستند.
همچنین در این جشنواره فیلم های ویدئویی «هزار و یکمین سنگر» به کارگردانی امیرحسین نوروزی، مستند «جاده مرزی» ساخته حسین ریگی- محمد قانع فرد و فیلم کوتاه داستانی
«ناکو» از دیگر آثار جشنواره مقاومت با موضوع منافقین است.
چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با شعار 'تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی' به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از 2 تا 9 مهرماه سال جاری در تهران برگزار می شود.
فراهنگ**9246**1027

نظر شما