شناسهٔ خبر: 14936851 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رویکرد | لینک خبر

با حضور وزیر بهداشت ؛

پایان جشنواره فیلم سلامت با معرفی برگزیدگان

خبرگزاری صدا و سیما

در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم سلامت از برترین های نخستین جشنواره فیلم سلامت تقدیر شد.

صاحب‌خبر -
پایان جشنواره فیلم سلامت با معرفی برگزیدگان
به گزارش گروه فرهنگ رویکرد، در این مراسم حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدواریم جشنواره فیلم سلامت در سال ها و دولت های بعد استمرار داشته باشد.
وی افزود: بهترین راه برای پیشگیری از بیماری آگاه کردن مردم و به اعتقاد ما پزشکان همه بیماری ها درحوزه های مختلف ازبیماری های جسمانی نشات می گیرد.

آقای قاضی زاده هاشمی گفت: امیدوارم در سال های آینده شاهد نقش آفرینی بیش از پیش هنرمندان در حوزه سلامت باشیم.
ایازی قائم مقام وزیر بهداشت گفت: پیام های سلامت در فیلم ها و سریال ها می تواند تاثیرگذاری بسیاری داشته باشد.

جشنواره فیلم سلامت در پی زمینه سازی برای تولید بیشتر آثار تولید سلامت است.
وی افزود: این جشنواره ارتباط بین جامعه هنری و پزشکی را گسترده تر و از ظرفیت های جامعه هنری به نفع سلامت مردم استفاده می کند.

ابراهیم داروغه زاده دبیر نخستین جشنواره فیلم سلامت با بیان اینکه آمادگی حمایت از۱۰ فیلم سینمایی با موضوع سلامت را داریم گفت: در کشوری که هر روز آن با یک رویداد بهداشتی، درمانی، فرهنگی و هنری همراه است که برخی از آنها مفید و برخی بی فایده هستند برگزاری رویدادی که هدفمند و قابل ارزشیابی باشد بسیار مثبت است.
وی افزود: تلاش کردیم با هدف گذاری و برنامه ریزی حول شعار محوری جشنواره که "جوان نمی توان ماند اما سالم چرا" محتوا تولید کنیم.

وی ادامه داد: موسسه تازه تاسیس آقای هنر سلامت در آغاز راهی بی پایان است و در این مدت کوتاه تلاش بسیاری کرده است که از رفع نیازهای جامعه در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه حمایت کنند تا تولید شود و به نمایش درآید.
داروغه زاده گفت: ما به نمایندگی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمادگی حمایت از آثار حوزه سلامت را داریم و دستمان را برای همکاری با همه فعالان این عرصه دراز می کنیم.

درادامه این مراسم از برگزیدگان جشنواره فیلم در بخش های پویا نمایی ، نماهنگ و تیزر، فیلم کوتاه داستانی دانشجویی، مستند دانشجویی، فیلم کوتاه و داستانی مستند، تله فیلم، فیلم سینمایی و گزارش خبری تقدیر شد.

نخستین جشنواره فیلم سلامت از یک تا پنچ شهریور در پردیس سینمایی چهارسو برگزار شد.

نظر شما