شناسهٔ خبر: 14933912 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کمیل قاسمی : بزودی تمرین ها را اغاز می کنم

ساری-ایرنا- دارنده نشان نقره سنگین وزن کشتی آزاد المپیک 2016 ریو، گفت: از الان تصمیم گرفتن برای آینده زود هست، اما پس از چند روز استراحت و دید وبازدیدها، تمرین های خود را دوباره آغاز خواهم کرد.

صاحب‌خبر -

کمیل قاسمی روز یک شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: البته هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام اما برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو وحضور دوباره دراین مسابقات تلاش خواهم کرد تا بار دیگر برای کشورم افتخار آفرینی کنم.
** با کسب مدال نقره دل مردمم را شاد کردم
دارنده نشان نقره وزن 125 کیلوگرم افزود: من هم مثل همه ورزشکاران بسیار خوشحالم که با کسب مدال نقره توانستم دل هزاران ایرانی به ویژه مردم شهرم جویبار را شاد کنم.
این کشتی گیرملی پوش مازندرانی ادامه داد: برای حضور درمسابقات المپیک تمرینات زیادی را زیر نظر کادر فنی داشته ام و خوشحالم که توانستم جواب این اعتماد را بدهم.
قاسمی سطح مسابقات ریو را بالا توصیف کرد و گفت: سطح مسابقات سنگین وزن ها در المپیک ریو بالا بوده و همه حریفان به نوعی مدعی بودند برای کسب مدال، اما من تمام تلاشم را کردم تا با دست پر به کشور برگردم.
دارنده نشان نقره وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد ایران ادامه داد: در فینال که با کشتی گیر نامدار و مطرح ترکیه ای روبرو شدم هر دو شانس برابری داشتیم اما کشتی گیر ترک با تجربه تر بود و من برغم تمام تلاش ام نتوانستم برنز دوره قبل را در المپیک ریو تبدیل به طلا کنم.
**ساخت سالن کشتی 5 هزار نفره درخواست همه کشتی گیران جویباری از مسئولان
قاسمی گفت: خواست قلبی من و همه کشتی گیران جویباری عملی شدن قول مسئولان ورزش کشور ومازندران برای ساخت هرچه سریعتر سالن کشتی 5هزار نفری در شهرستان جویبار است.
وی افزود: الان دیگه همه مردم ایران وحتی جهان از ظرفیت بالای کشتی جویبار باخبر هستند وحضور سه کشتی گیر از یک شهرستان کوچک در مسابقات معتبر المپیک نشان از توجه وعلاقه بیش از حد کشتی در این شهرستان است.
وی با بیان اینکه با وجود علاقمندی بالای کشتی درجویبار متاسفانه کشتی گیران رده های مختلف سنی با کم ترین امکانات سالن کشتی و ورزشگاه این شهرستان تمرین می کنند، ابرازامیدواری کرد که با حمایت وقولی که وزیر ورزش ودیگر مسئولان مازندرانی برای ساخت هرچه سریعتر سالن تخصصی کشتی جویبار دادند، عملیاتی شود.
کمیل قاسمی نماینده وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در بازی های المپیک 2016ریو با شکست مقابل حریف ترکیه ای، مدال نقره گرفت.
7334/1899

نظر شما