به گزارش مهر، انوشیروان محسنیبندپی با بیان اینکه سال گذشته به حدود یک میلیون و 700 هزار تماس از سوی شهروندان با خط مشاوره 1480 پاسخ داده شد، افزود: پشتوانه این سامانه یک تیم مددکاری قوی با ظرفیت علمی و تخصصی و کارشناسی بالاست که تمام تخصص خود را برای پاسخگویی درخور به شهروندان به کار میگیرند.
وی ادامه داد: مشاوران سازمان بهزیستی در سامانه 1480 برای هر تماس مردمی حدود 20 دقیقه تا یک ساعت زمان صرف میکنند تا به ابعاد مشکلات شهروندان از طریق ارائه نظرات علمی و خدمات تخصصی پیشگیرانه پرداخته شود.