شناسهٔ خبر: 14931731 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

بیش از یک میلیون تماس با خط مشاوره‌ای 1480

رئیس سازمان بهزیستی از تلاش تیم مشاوره و مددکاری این سازمان برای پاسخگویی به تمامی تماس‌ها با سامانه مشاوره 1480 خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، انوشیروان محسنی‌بندپی با بیان این‌که سال گذشته به حدود یک میلیون و 700 هزار تماس از سوی شهروندان با خط مشاوره 1480 پاسخ داده شد، افزود: پشتوانه این سامانه یک تیم مددکاری قوی با ظرفیت علمی و تخصصی و کارشناسی بالاست که تمام تخصص خود را برای پاسخگویی درخور به شهروندان به کار می‌گیرند.

وی ادامه داد: مشاوران سازمان بهزیستی در سامانه 1480 برای هر تماس مردمی حدود 20 دقیقه تا یک ساعت زمان صرف می‌کنند تا به ابعاد مشکلات شهروندان از طریق ارائه نظرات علمی و خدمات تخصصی پیشگیرانه پرداخته شود.

برچسب‌ها: