شناسهٔ خبر: 14931391 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

هادی، کارگر ساده نیاز دارد!

منوچهر هادی که کارگردانی سریال‌هایی چون خداحافظ بچه و خوب، بد، زشت را در کارنامه دارد، امسال را در سینما رویایی آغاز کرد و کمدی «من سالوادور نیستم» به کارگردانی او و بازی رضا عطاران و یکتا ناصر، به فروش خیره‌کننده 14 میلیارد تومانی دست یافت و بتازگی هم وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

صاحب‌خبر -

سازنده فیلم‌های سینمایی «قرنطینه»، «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» و «زندگی جای دیگریست»، فیلم دیگری هم به نام «کارگر ساده نیازمندیم» را آماده اکران دارد.

او در گفت‌وگو با تسنیم درباره این اثر سینمایی گفت: خوشبختانه طی جلساتی که با دوستان در وزارت ارشاد و آقای فرجی داشتیم، مشکلات این فیلم سینمایی با چند اصلاحیه کوچک برطرف شده است و پروانه نمایش دریافت کردیم. اولین نمایش این فیلم در جشنواره فجر خواهد بود. هادی درباره حذفیات برخی از سکانس‌های این فیلم هم توضیح داد: این حذفیات بسیار جزئی است؛ به‌گونه‌ای که کوچک‌ترین لطمه‌ای به فیلم نخورد. این کارگردان درباره اثر دیگر خود هم اظهار کرد: تا الان با محمدرضا گلزار، حسین یاری و ساره بیات برای «عاشقانه» قرارداد بسته‌ایم و احتمالاً تا 20 شهریورکار را کلید می‌زنیم. فیلمبرداری این کار حدود چهار ماه طول خواهد کشید.

نظر شما