شناسهٔ خبر: 1493021 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

برنامه کشتی حسین‌خانی تغییر کرد/ کار سخت رحیمی

رقابتهای کشتی آزاد بازیهای آسیایی اینچئون درحالی از صبح امروز آغاز می‌شود که برنامه رقابت کشتی‌گیر وزن 70 کیلوگرم ایران تغییر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، مراسم وزن کشی دو وزن نخست مسابقات کشتی آزاد بازی‌های آسیایی اینچئون جمعه برگزار شد و حسن رحیمی و مصطفی حسین‌خانی حریفان خود را شناختند اما با تغییر جدول رقابتها، حریف نخست حسین‌خانی عوض شد.

بر این اساس، حسین‌خانی که قرار بود ابتدا به مصاف "راوین رانا" از هند برود و در صورت برتری در دور بعد با برنده مبارزه نمایندگان ژاپن و سوریه مسابقه بدهد، با تغییر برنامه در دور نخست با "عظمت عمر شانوف" از قزاقستان روبرو می‌شود. وی در صورت برتری مقابل این حریف، در دور بعد به مصاف برنده کشتی‌گیران ژاپنی و هندی می‌رود.

همچنین در وزن 57 کیلوگرم حسن رحیمی که در چند روز گذشته در رقابتهای جهانی ازبکستان شرکت کرده بود، در مبارزه نخست به مصاف "صمد ندیربیک" از قرقیزستان می‌رود و در صورت برتری در دور دوم روبروی برنده دیدار کشتی گیران کره‌جنوبی و چین قرار می‌گیرد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

 

نظر شما