شناسهٔ خبر: 14930159 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

افشاگران «حقوق بشر آمریكایی» تقدیر می‌شوند

خبرگزاری میزان- در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریكایی از فعالیت‌های استكبارستیزی هنرمندان برجسته كشور، تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره هنری «حقوق بشر آمریكایی» از سال‌ها فعالیت نادر طالب‌زاده و سید مسعود شجاعی‌طباطبایی در زمینه استكبارستیزی و افشای حقوق بشر آمریكایی تقدیر به عمل می‌آید.
 
اسماعیل آجرلو، دبیر نخستین جشنواره هنری «حقوق بشر آمریكایی»، با بیان این خبر گفت: در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریكایی و به پاسداشت سال ها تلاش فعالان هنری و رسانه‌ای در عرصه استكبارستیزی و بصیرت افزایی نسبت به موضوع «حقوق بشر آمریكایی»، از مقام نادر طالب‌زاده تقدیر به عمل خواهد آمد.
 
وی افزود: همچنین در این مراسم از فعالیت‌های بی بدیل سید مسعود شجاعی طباطبایی، كاریكاتوریست متعهد و برگزار كننده نمایشگاه بین المللی كاریكاتور «هولوكاست» نیز قدردانی خواهد شد.
 
مراسم اختتامیه نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریكایی روز یك‌شنبه 7 شهریورماه ساعت 17:30 در تالار سوره حوزه هنری واقع در تهران خیابان سمیه برگزار خواهد شد. شركت در این مراسم برای عموم هنرمندان و علاقه‌مندان آزاد است.
 
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما