شناسهٔ خبر: 14922926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

جای پروژه های نیمه کاره در هفته دولت کجاست؟

چرا عزمی برای تکمیل پروژه های نیمه کاره وجود ندارد؟/کتابخانه عمومی شماره 2 قروه در سراشیبی فراموشی

با وجودی که در هفته دولت شاهد افتتاح طرح ها و پروزه های گوناگون کشاورزی و عمرانی هستیم اما به راستی چرا کسی در ارتباط با پروژه های نیمه کاره حرفی نمی زند؟

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، با وجودی که سال گذشته نیز گزارشی در خصوص عدم تکمیل پروژه کتابخانه عمومی شماره 2 شهرستان قروه توسط مجموعه سراب خبر ارائه شده بود اما هم اکنون و با گذشت یکسال بازهم شاهد نبود عزمی جدی برای تکمیل این پروژه در بدنه دولت هستیم.

در حالی که این روزها و در ایام هفته دولت شاهد افتتاح پروژه ها و طرح های کشاورزی و عمرانی در سطح شهرستان می باشیم اما باید پرسید چرا اقدامی در خصوص تکمیل پروژه کتابخانه عمومی شماره 2 این شهرستان نمی شود؟

کتابخانه عمومی شماره 2 قروه که قرار بود مکانی باشد برای علم آموزی و دانش افروزی امروز به مکانی تبدیل شده است که در خوشبینانه ترین حالت جایی امن برای سگ های ولگرد خیابان می شود که در غیر اینصورت باید به دنبال افراد معتاد و یا اراذل و اوباش بود.

از طرفی ساختمان نیمه کاره این کتابخانه نیز امروز به کلی تخریب شده است و در صورتی که عزمی برای تکمیل آن هم وجود داشته باشد بدون شک نیاز به تعمیرات اساسی و بازنگری مجددی خواهد داشت که شاید دیگر مقرون به صرفه نباشد.

حال با بررسی چنین مواردی باید از بدنه دولت پرسید به راستی جای خالی پروژه های نیمه کاره در هفته دولت کجاست و آیا برنامه ای برای تکمیل این پروژه ها وجود دارد؟

محمد رضا قربانی یکی از ساکنان ساختمان مجاور پروژه نیمه کاره کتابخانه عمومی شهرستان قروه می باشد.

وی در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار داشت: متاسفانه نبود برنامه ریزی منسجم باعث شده است امروز این ساختمان امنیت و آرامش ساکنان ساختمان ما را هم دچار آسیب کند.

وی افزود: رفت و آمدهای افراد معتاد و ولگرد شرایطی را رقم زده است که بیشتر مواقع کودکان ما نمی توانند از محدوده ساختمان برای بازی و تفریح خارج شوند.

این شهروند قروه ای ادامه داد: زمانی که مسئولین خبر از راه اندازی کتابخانه عمومی در مجاورت ساختمان ما می دادند گمان نمی کردیم روزی کتابخانه ای که می توانست محلی برای آمد و رفت فرهیختگان شود به چنین معضلی برای ساختمان ما تبدیل گردد.

رحیمی دیگر ساکن این ساختمان نیز در تماس تلفنی با خبرنگار ما گفت: با وجودی که در هفته دولت قرار داریم اما نمی دانم چرا تدبیری برای احداث این ساختمان نمی شود.

وی افزود: لطفا اگر ساختمان را تکمیل نمی کنند ان را تخریب کنند تا حداقل خیال ما از بابت رفت و آمدهای مشکوک شبانه راحت شود.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها:

نظر شما