شناسهٔ خبر: 14914841 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

برگردان کتاب زرین‌کوب به انگلیسی و فروش رایت/ حضور آژانس نوروز در بلگراد و ترکمنستان

مدیر آژانس ادبی نوروز از حضور در نمایشگاه کتاب بلگراد و ترکمنستان خبرداد و گفت: در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد که ایران به عنوان مهمان ویژه شرکت می‌کند غرفه خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

رامینه رضازاده مدیر آژانس ادبی نوروز در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون حضور این آژانس در نمایشگاه‌های بین‌المللی پیش رو گفت: در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت شرکت نخواهیم کرد چرا که هنوز برای ایران این نمایشگاه جا نیفتاده است.

وی در ادامه به نمایشگاه‌های بین المللی دیگر اشاره کرد و افزود: برنامه‌ای برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد و ترکمنستان داریم زیرا ایران در بلگراد مهمان‌ ویژه خواهد بود. این نمایشگاه 2 تا 9 آبان ماه برگزار می شود.

به گفته مدیر آژانس نوروز، در بلگراد آژانس نوروز غرفه داشته و ضمن تماس با ناشران برنامه  هایی در دست تدارک داریم. البته در این نمایشگاه، کتابی به زبان صرب و روسی نداریم ولی در حال برنامه ریزی منسجمی هستیم.

رضا زاده در ادامه سخنان خود به تهیه نسخه انگلیسی کتاب عبدالحسین زرین کوب اشاره کرد و اظهار داشت: تا چندی دیگر کتاب «از گذشته ادبی ایران» تالیف استاد زرین کوب تجدید چاپ می شود از سوی دیگر نسخه انگلیسی این اثر که تاکنون منتشر نشده در دست اقدام است و بزودی روانه بازار نشر می شود. از این رو در تلاش هستیم نسخه انگلیسی این اثر را در قالب رایت بفروشیم.

وی به برنامه‌های دیگر اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه‌ها کار بر موضوع کودک است از این رو رایزنی برای ورود به حوزه کودک و گردشگری کودک انجام می شود.

انتهای پیام/و

نظر شما