شناسهٔ خبر: 14911431 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت خبر داد

دانشگاه علم و صنعت خوابگاه متاهلی ندارد/ هیچ متاهلی بدون خوابگاه نمانده

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت گفت: دانشگاه علم و صنعت اصلا خوابگاه متاهلی ندارد، اما هیچ متاهلی نیز نداریم که بدون خوابگاه مانده باشد.

صاحب‌خبر -

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

اکبری، معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه گفت: دانشگاه علم و صنعت اصلا خوابگاه متاهلی ندارد، اما هیچ متاهلی نیز نداریم که بدون خوابگاه مانده باشد.

 

وی ادامه داد: دانشگاه بودجه‌ای را برای همه دانشجویان متاهلی که متقاضی خوابگاه بودند اختصاص داد؛ که براساس اولویت ابتدا متاهلین مقطع دکترا، کارشناسی ارشد و سپس کارشناسی از آن بهره مند می شوند.

 

اکبری خاطر نشان کرد: براساس آیین نامه داخلی مصوب شده، دانشگاه علم و صنعت وامی را به این متقاضیان اختصاص می‌دهد و در کنار آن صندوق رفاه نیز وام ودیعه خوابگاه متاهلی می دهد. مبلغ وام دانشگاه به دانشجویان مقطع دکترا 16 و نیم میلیون تومان، برای کارشناسی ارشد 11 و نیم میلیون تومان و برای کارشناسی 8 میلیون تومان است.

 

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ضمن تاکید بر اینکه تمامی متقاضیان این دانشگاه وام‌های خود را دریافت کرده اند، گفت: در حال حاضر تعداد متقاضیان برای یک ماهه اخیر است که تازه ثبت نام کرده اند.

نظر شما