شناسهٔ خبر: 14909429 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مورینیو: تعجب کردم چرا مسوولان بایرن شواین اشتایگر را به مونیخ بازنگرداندند

صاحب‌خبر -

ژوزه مورینیو

سرمربی منچستریونایتد پیش از دیدار تیمش برابر هال سیتی در یک نشست خبری درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا، منچستریونایتد بعد از دو برد متوالی باید در هفته سوم لیگ برتر در خانه هال سیتی به میدان برود که تا به این‌جای فصل عملکرد خوبی داشته است و هم‌چون یونایتد هر دو دیدار خود را با برد به پایان رسانده است.
ژوزه مورینیو در نشست خبری خود پیش از این دیدار درباره فهرست بازیکنان تیمش گفت: باید تاکید کنم که من 23 بازیکن در اختیار دارم و هیچ‌کس باشگاه را ترک نخواهد کرد، چون من نمی‌خواهم کسی باشگاه را ترک کند. 23 بازیکن بیش‌تر از حد نیاز ماست. اگر ما فرصتی پیدا کردیم، از بازیکنان جوان آکادمی استفاده خواهم کرد. بسیار خوشحال خواهم شد تا روند پیشرفت آن‌ها را سرعت ببخشم. بسیار خوب است که در هفته‌ای هستیم که توسط هلیکوپترها محاصره نشده است و منتظر رسیدن کسی نیستیم. همینطور هلی‌کوپترها بازیکنی را نیز به تیم ما نخواهند آورد. من فکر می‌کنم همه‌ی ما هفته‌ی آرامی را داشتیم. با تیمی که دارم بسیار خوشحالم. 23 بازیکن از حد معمول بیش‌تر است. اگر ما مصدومیت داشته باشیم، بازیکنان جوانی در آکادمی داریم.
او درباره قرعه تیمش در لیگ اروپا گفت: دیدارهای بزرگی در استانبول و روتردام خواهد بود. برای ما خوب است. فکر می‌کنم بازی‌های دشواری در انتظار ما باشد و تلاش خواهیم کرد بهترین عملکردمان را ارائه دهیم.
مورینیو ادامه داد: من فکر میکنم به امتیازات بیش‌تری برای پیروز در این رقابت (لیگ) نیاز پیدا خواهیم کرد زیرا بیش‌تر تیم‌های خوب سال پیش بسیار تلاش کردند که این برای زیبایی این رقابت فوق‌العاده بود. فکر می‌کنم بهترین تیم ها امسال به وضعیت نرمال خود برمیگردند،اما فقط یک تیم فاتح رقابت خواهد شد.

او در پایان درباره وضعیت شواین اشتایگر گفت: تعجب کردم چرا مسوولان بایرن که نگران او هستند، این بازیکن را به تیم خودشان بازنگرداندند. من از حرف‌های رومنیگه برداشت کردم که آن‌ها نگران این بازیکن هستند.
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما