شناسهٔ خبر: 14889620 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

کاهش نابرابری‌ها و توازن منطقه‌ای، رویکرد دولت تدبیر و امید است

نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کاهش نابرابری ها و توازن منطقه‌ای رویکرد مهم دولت تدبیر و امید است

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در دیدار با امام جمعه شهر یاسوج افزود: دولت تمامی توان و تلاش خود را برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم به ویژه مناطق محروم به کار می‌گیرد.

وی بیان کرد: محرومیت زدایی از برنامه های اصلی دولت یازدهم است و دولت توجه ویژه ای به مناطق محروم دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه کاهش نابرابری ها و توازن منطقه ای رویکرد مهم دولت تدبیر و امید است، خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد دارای ظرفیت‌های بسیاری است که می‌طلبد از این شرایط مطلوب در راستای رفع بیکاری استفاده کرد.

ربیعی تصریح کرد: این استان ظرفیت های مهمی در بخش نفت، روان آب و جنگل در دارد که باید در راستای رشد اشتغال مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به پتانسیل های گردشگری این استان ادامه داد: توسعه گردشگری مهم‌ترین راهکار برای حل معضل بیکاری در کهگیلویه وبویراحمد است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج نیز در این دیدار گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد همیشه طاغوت‌ستیز بوده و به همین خاطر قبل از انقلاب به عمد در محرومیت نگه داشته شد.

وی با بیان اینکه این استان ۱۰۰درصد شیعه دارای ظرفیت‌های غنی است که هنوز شکوفا نشده اند، افزود: مردم استان کهگیلویه وبویراحمد با استقبال باشکوه در سفر اخیر هیئت دولت به استان بار دیگر برگ زرینی در تاریخ این استان رقم زدند و امید است این حرکت گامی در راستای خدمت رسانی بیشتر به این مردم غیور و ولایت‌مدار باشد.

به گزارش ایسنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز پنجشنبه، چهارم با حضور در گلزار شهدای یاسوج به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

ربیعی همچنین در نشست با تشکل‌های کارگری، کارفرمایان و انجمن‌های استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت کرد.

انتهای پیام

نظر شما