شناسهٔ خبر: 14886809 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار بوشهر:

وزیر نفت فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر را بر عهده بگیرد

استاندار بوشهر گفت: پیشنهاد می‌کنم وزیر نفت مسؤولیت فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر را بر عهده بگیرد تا با پشتیبانی ایشان طرح‌های اقتصاد مقاومتی را پیش ببریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست نخبگان اجتماعی و اقتصادی استان بوشهر با وزیر نفت با قدردانی از حسن نیت زنگنه وزیر نفت اظهار داشت: مهندس زنگنه علاقه قلبی به استان بوشهر دارند و مردم بوشهر هم ارادتی متقابل نسبت به ایشان دارند.

وی بیان کرد: امیدواریم این علاقه قلبی نهادینه شود و برای نهادینه کردن این علاقه قلبی پیشنهاد می‌کنم ایشان مسئولیت اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر را بر عهده بگیرد.

استاندار بوشهر اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم وزیر نفت مسؤولیت فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر را بر عهده بگیرد تا با پشتیبانی ایشان طرح‌های اقتصاد مقاومتی را پیش ببریم.

سالاری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در هفته‌های آتی وزرای راه، بهداشت و درمان و ارتباطات برای بررسی طرح‌ها و دیدار با نخبگان استان به بوشهر سفر می‌کنند.

بر اساس این گزارش در این نشست شماری از فعالان اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، رسانه‌ای به بیان دیدگاه‌ها و نظرات و پیشنهادات خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت پرداختند.

انتهای پیام/2255/ق10

نظر شما