شناسهٔ خبر: 14846744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر:

مددجویان کمیته امداد از حق معافیت انشعاب گاز بهره مند می شوند

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از ادامه همکاری شرکت گاز استان برای بهره مندی خانوار های مددجو از حق انشعابات گاز رایگان در سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز؛ احمد لطفی صبح امروز در نشست با مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر در خصوص استمرار بهره مندی خانواره های  نیازمند کمیته امداد از انشعاب گاز رایگان به رایزنی پرداخت.

وی با تشکر از همکاری خوب شرکت گاز استان بوشهر با کمیته امداد در امر کمک به نیازمندان، گفت: تامین گازخانگی یکی از نیاز های اساسی خانوارهای نیازمند کمیته امداد است و در این راستا شرکت گاز استان، سال گذشته کمک های خوبی را در انشعاب رایگان گاز داشته است.

لطفی با اشاره به اینکه  ۳۲ هزار خانوار در استان، تحت حمایت کمیته امداد است، گفت: بخشی از این خانوار ها از مسکن مناسب برخوردار ن یستند.

مدیر کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه موضوع تامین مسکن مددجویان از برنامه های مهم این نهاد است، یادآور شد: هم اکنون  یکهزار و ۱۲۱ واحد مسکونی  مددجویی در سطح استان در حال ساخت است، که همه این واحد ها به سیستم انشعاب گازی نیازمند هستند.همه این واحدها قرار است تا پایان سال در اختیار مددجویان فاقد مسکن قرار گیرد، از شرکت گاز درخواست داریم همانند سنوات گذشته بر اساس ردیف قانون بودجه، در خصوص انشعاب گاز رایگان برای این واحد های مددجویی  همکاری لازم را داشته باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر با تقدیر از خدمات ارزنده کمیته امداد در کمک به محرومان،نیز گفت: براساس بند د تبصره  قانون بودجه سال ۹۴ در جهت حمایت از قشر آسیب پذیر مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت حق النشعاب گاز  معاف هستند و این شرکت توانسته است درسال گذشته ۶۸۷ مددجوی کمیته امداد را تحت پوشش انشعاب گازرایگان قرار دهد که بالغ بر یک میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است.

غلامعباس حسینی تصریح کرد: این نهاد در جهت تداوم حمایت از مددجویان امسال نیز سه میلیارد ریال در ردیف قانون بودجه پیش بینی کرده است تا خانوارهای کمیته امداد و بهزیستی ازتسهیلات رایگان انشعاب گاز برخوردار شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین، تسهیلات ۲۰ میلیون ریالی قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد در اختیار هر خانوار قرار می گیرد تا بتوانند فرایند تکمیلی گازرسانی به منازل خود را به پایان برسانند.

نظر شما