شناسهٔ خبر: 14838380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه بویراحمد خبر داد

کمبود فضای مطالعاتی در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود فضای مطالعاتی در شهرهای استان گفت: خیرین برای احداث کتابخانه‌های عمومی مشارکت کنند.

صاحب‌خبر -

زینب قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به کمک‌های خیرین در اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان گفت: تاکنون طی سه سفر کاروان اهدای کتاب با همکاری موسسه خیریه بنیاد وفاق سبز علوی و خبرگزاری فارس به کهگیلویه و بویراحمد تعداد 50 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهداء شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این کتاب‌ها براساس نیاز در مساجد،کتابخانه‌ها، مدارس و ...توزیع می‌شود، گفت: در برخی از شهرهای استان با مشکل کمبود فضای مطالعاتی مواجه هستیم که انتظار می‌رود خیرین برای رفع این مشکل ورود پیدا کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: چهار کتابخانه در شهرهای مختلف استان در حال احداث است که برای تکمیل و افتتاح نیازمند اعتبارات 4 میلیارد تومانی هستیم.

این مسؤول خواستار مشارکت خیرین به ویژه بنیاد وفاق سبز علوی در تکمیل این کتابخانه‌ها شد و خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب نوجوانان و جوانان از کتابخانه نیاز است خیرین برای احداث و تکمیل کتابخانه‌ها مشارکت کنند.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: در این جشنواره که به صورت مکتوب و آنلاین برگزار شد بیش از 11 هزار نفر از مردم شرکت کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طی مراسمی که روز سوم شهریور ماه جاری در سالن شهید دهرابپور کتابخانه مرکزی آیت‌الله ملک‌حسینی(ره) برگزار می‌شود از برگزیدگان این جشنواره و فعالان رسانه‌ای تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/82024/خ20

نظر شما